26.02.2013

Mężczyźni z długimi włosami - inspiracje dla płci przeciwnej :)

Czasami myślę, że bardziej to mi, niż mojemu ukochanemu zależy na tym, by miał długie, zdrowe włosy. I właśnie z myślą o nim powstaje ten post. Chcę, by miał jeszcze większą motywację do dbania o swoje kłaczki, chociaż od tego ma mnie. :) Zastanawiam się, czy nie robić takich wpisów regularnie. Co Wy na to?

Niektóre zdjęcia są bardzo niewyraźne, ale da się dostrzec, że czasami mężczyźni potrafią dorobić się dużo piękniejszych włosów niż kobiety...













3 komentarze:

  1. Jakoś nie pociągają mnie Panowie z długimi włosami :P ale fakt czasem mają o wiele lepsze włosy niż dziewczyny ;)
    @Hehe jak Cię tak kusi to może henna albo szamponetka? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się nie podobają mężczyźni z długimi włosami. Raz spotkałam taką parę: ona miała włosy na zapałkę, a on takie długie jak panowie na zdjęciach z tego postu :) wyglądało to bardzo oryginalnie :)

      Usuń
  2. mysle ze Panowie maja czesciej ladne wlosy od Pan, bo nie robia z nimi niczego szczegolnego. nie narazaja ich co prawda na poprawe, ale kobietom czesto chec poprawienia swoich wlosow wychodzi na gorsze, bo zle dobiora kosmetyk. a Panowie po prostu je umyja. nie zawsze tez myja je codziennie. :P

    faktfaktem.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...