22.03.2013

Hayley Williams - mała dawka inspiracji (2) + TAG

Zacznę może od tego, że Kana zaprosiła mnie do zabawy :) W związku z tym niniejszym udzielam odpowiedzi na następujące pytania:

1. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?
Jeśli chodzi o rodzinę wiedzą tylko rodzice, znajomych wie więcej ale niezbyt wielu.
2 Co Cię skłoniło do blogowania?

Żeby o czymś napisać najpierw muszę sama dużo o tym wiedzieć, to motywuje do czytania o pielęgnacji włosów a to coś, w czym chcę osiągnąć perfekcję. :)
3. Zdradź jakąś dziwną ciekawostkę o sobie.

Mam 17 lat a śpię z misiem. ma na imię Henio i dostałam go od chłopaka, w niewielkim stopniu zastępuje mi go nocą.
4. Piosenka, której najczęściej słuchałaś/eś w tym tygodniu?
"Stan Upojenia" Plagiatu199
5. Co jest Twoim głównym celem na 2013 rok?

Chcę stać się silną kobietą. Narazie mi wychodzi :)
6. Ilu języków się uczysz i jakich?

Dwóch: angielskiego i hiszpańskiego.
7. W jaki sposób najczęściej spędzasz wolny czas?

Słucham muzyki, robię zdjęcia, tulę się do mego męża, śpiewam i żrę słodycze jak opętana.
8. Jaki jest Twój wymarzony zawód?

fotografo-fryzjerko-wokalistko-gitarzystko-perkusistko-dziennikarka?
9. Jaki jest Twój stan cywilny?

Jestem zaręczona :)
10. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu? 

Niestety poświęcam temu czas, który powinnam poświęcić na obowiązki, ale z drugiej strony czuję się dzięki temu nieco bardziej spełniona.
11.  Jakie masz plany na dziś?

Spanie!


Włosy Hayley były dla mnie zawsze inspiracją. Pamiętam jak byłam w drugiej klasie gimnazjum i chciałam wybrać się do fryzjera z plakatem Paramore, ale stchórzyłam... Z kolei teraz szkoda  było by mi niszczyć włosy. Ale chciałabym mieć na głowie coś takiego jak ona, zawsze dzieje się tam coś ciekawego :)










1 komentarz:

  1. Punkt nr 3 :D haha :D świetna ciekawostka :) dzięki za odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...