31.03.2013

Nowe zdobycze + kilka zapowiedzi

Jako, że są święta i w ogóle, dostałam od ojca trochę pieniędzy i oczywistym było, że cześć z nich wydam na kosmetyki do włosów. :) Skorzystałam też z tego, że w Rossmanie są teraz promocje i oszczędziłam kilka złotych, które i tak wydałam na to samo.


Herbata z pokrzywy

Teraz brakuje mi jeszcze skrzypu i od jutra zaczynam pić. :)






Odżywka Artiste

Ma przyjemny skład, jest tania i chwalona. Zobaczymy jak sprawdzi się u mnie.


Odżywka Alterra granat i aloes

Również ma ładny skład, ale mam problemy z zapachem.


Maska Alterra granat i aloes

Do pary z odżywką, również mam problemy z zapachem, jest tak słodki, że mnie mdli.


Teraz kilka zapowiedzi przyszłych postów, muszę sobie to poukładać w jakiejś kolejności bo nie wiem za co się zabrać... Tak więc, jutro będzie kolejna aktualizacja włosowa. W planach jest też parę recenzji (odżywka Garnier Avokado i karite, maska Biovax do włosów suchych i zniszczonych) i post o myciu włosów mydłem. macie jakieś zachcianki co do recenzji lub postów ogólnie? :)

7 komentarzy:

  1. Ja już od miesiąca popijam pokrzywę. Pamiętam że ork temu nie mogłam znieść jej smaku i zapachu,a teraz jakoś bezproblemowo daję radę. Chyba to te mocne olejki indyjskie tak uodparniają :D
    A co do odżywek i masek, to... żadna nie sprawdziła się na moich włosach ;/ mimo że tak zachwalana przez blogosferę i wizaż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dowiem się w końcu gdzie dostanę tą odżywkę artiste ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach jednej i drugiej Alterry nie trzyma się długo, właściwie to wcale ino przy aplikacji ale to da się przeżyć. Mi osobiście się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama chciałabym dorwać Artiste, ale nigdzie nie mogę jej znaleźć...
    Pierwszymi efektami działania maski z Alterry jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w Naturze, nigdzie indziej nie widziałam.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...