04.04.2013

Mycie włosów mydłem

Skoro jest tyle osób, które tak chętnie myją włosy płynami do higieny intymnej, to dlaczego nie spróbować z mydłem? Tym bardziej, że to, którego użyłam (Nivea waterlilly & oil) ma według mnie o wiele lepszy skład niż wiele szamponów.




Dzięki pompce opakowanie jest bardzo wygodne, natomiast zapach jest według mnie obłędny, uwielbiam go. Konsystencja typowa dla lekko żelowych mydeł w płynie, wydaje się być dosyć wydajne. 

Nie wiem, czy to wina mydła, czy skutek tego, że wczoraj wypadło mi zaledwie kilka włosów, ale dzisiaj podczas mycia włosy znów wypadały tak mocno jak kiedyś. Dodatkowo są w nieco gorszym stanie na długości. Mydło nie powoduje przyklapu, nie zauważyłam by wpływało na świeżość włosów. Są jednak zdecydowanie bardziej matowe niż po użyciu szamponu. Skóra głowy nie jest podrażniona, włosy nie plątały się podczas mycia.

Teoretycznie skład jest raczej dobry, mydło zawiera oleje oraz glicerynę wysoko w składzie, niestety znalazło się w nim miejsce również dla silikonów:



Tragedii nie było, ale najadłam się strachy gdy zobaczyłam ile włosów wypadło podczas mycia. Właściwie o to wypadanie i  przesusz na długości nie mogę z całą pewnością obwiniać tylko mydła, to jednak raczej już tego nie powtórzę. Tym bardziej, że choć zawiera SLES, to zawiera też silikony, przez co nie nadaje się do oczyszczania.

Przypominam o konkursie :)

3 komentarze:

  1. Nie zamierzałam myć włosów mydłem i na pewno się nie skuszę.
    Po Twoim opisie tym bardziej nawet przez myśl mi to nie przejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh ja mydełka też nie nakładałabym na włosy, nawet szamponem myje tylko skórę głowy (OMO), bo mi się puch robi i susz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam pod prysznicem jakieś 8 szamponów i co mycie mam dylemat, który użyć :) Każdy jest cudowny pod innym względem - ten pachnie jabłkami, ten pogłębia brąz, ten nadaje piękne refleksy, a inny pielęgnuje moje pofarbowanie henną ;P Nie zrezygnowałabym z tej przyjemności na rzecz mydła, poza tym szampon jest do włosów :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...