26.04.2013

Pierwszy bad hair day

Zaliczyłam dziś z własnej winy pierwszy bad hair day. Wczoraj wieczorem nie naolejowałam włosów choć taki był plan, nie wtarłam Jantara (chociaż to nie był żaden problem) a dzisiaj podczas mycia zrezygnowałam z metody OMO. Szampon nałożyłam też na długość a potem nałożyłam mocno proteinową odżywkę, której używałam pierwszy raz i tak naprawdę nie wiedziałam czego się spodziewać. I jak na razie wydaje mi się, że się na niej zawiodłam, przynajmniej aplikacja była dosyć nieprzyjemna bo znowu miałam to wrażenie, że smaruję włosy wodą, że nic na nie nie nakładam. Chociaż z drugiej strony może to właśnie ta odżywka jakoś odratowała moje włosy. Jednak mimo wszystko wydaje mi się, że to zasługa serum Marion 7 Efektów, że włosy nie są aż w tak złym stanie w jakim były rano.

Tak czy inaczej, włosy raczej trudno się rozczesują i strączkują się, wcześniej aż takich problemów z tym nie miałam. Za to jutro wieczorem i w niedzielę rano je porozpieszczam. Nałożę olej na długość i na skalp, później umyję metodą OMO (jako pierwsze O nałożę Garnier Avokado i karite) Babydram'em zmieszanym z cukrem. Później nałożę na godzinę jedną z nowych masek pod czepek i ręcznik, na koniec zabezpieczę włosy na długości serum Marion. Mam nadzieję, że pomoże to moim kłaczkom. Teraz postaram się być bardziej systematyczna...

Prawdopodobnie w niedzielę będę bawić się dredami gitarzystki (najprawdopodobniej) naszej przyszłej kapeli. :) Jest kumpelą mojego chłopaka, poznałyśmy się na Woodstocku ale właściwie nie rozmawiałyśmy. Ostatnio piszemy ze sobą i zdążyłam ją już polubić. :) Trzymajcie kciuki, żeby nam wyszło z tym zespołem!

2 komentarze:

  1. Wow ile zabiegów czynisz swoim włosom! I co się dziwisz, trochę je zaniedbasz i już krzyczą, że nie jest fajnie :D
    Chyba powinnam się cieszyć, że moje włosy nie są tak wymagające. Czytam różne blogi i dziewczyny na prawdę mają straszne problemy z czuprynkami ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbuntowały się... a co tam :D
    Trzymam kciuki za kapelę ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...