01.05.2013

Aktualizacja kwietniowa + wyniki konkursu

Kwiecień był dla moich włosów miesiącem... dziwnym? Raz były w bardzo dobrym stanie, raz okropnie mi marudziły i nie było w tym żadnej reguły. Wydają się mocniejsze (zapewne zasługa naparu z pokrzywy), ale straciły nieco na miękkości, nawet gdy używałam kosmetyków, które kiedyś sprawiały, że były niesamowicie przyjemnie w dotyku. Nauczyłam się je rzadziej czesać, dzięki czemu już się tak nie puszą.


W kiepskim świetle, nie mogłam niestety inaczej. Włosy świeżo rozpuszczone  i nierozczesane.

Pielęgnacja w kwietniu
  • Raz zrobiłam peeling cukrowy. I przegięłam z ilością cukru. ;)
  • Kilku kosmetyków użyłam po raz pierwszy, więc w tym miesiącu możecie się spodziewać kilku recenzji
  • Wcierałam Jantar i jak już pisałam jestem zadowolona z efektów.
  • Nie brałam żadnych suplementów
  • Piłam herbatę z pokrzywy
  • Pierwszy raz kremowałam włosy

Jakich kosmetyków używałam w kwietniu?
  • Szampon Babydream - jest ze mną już drugi miesiąc i już prawie się skończył, wrócę do niego, ale najpierw dokończę Avon Baby i wypróbuję Hipp
  • Szampon Bambi - stosowany kilka razy do oczyszczania
  • Odżywka Garnier Ultra Doux Avokado i Karite - nakładałam ja też na skalp, w tej roli także sprawdzała się dobrze
  • Odżywka Wella Proseries Moisture - chcę ją w końcu zużyć. Nadawała miękkości jak nic innego, ale te wielkie pół litrowe butle to dla mnie za dużo, zużywam ją miesiącami
  • Odżywka Artiste Intensywnie Regenerująca - użyłam jej tylko raz i narazie nie będę się o niej szerzej wypowiadać
  • Maska Ziaja z masłem kakaowym do włosów suchych i zniszczonych - wykończyłam ją
  • Maska Joanna Naturia z miodem i cytryną - również ją zużyłam
  • Maska Kallos Sarical Crema Al Latte - użyłam jej tylko raz, ale zaczęłam ją testować i pod koniec miesiąca może pojawi się recenzja
  • Odżywka w spray'u Biovax do włosów suchych i zniszczonych - niedługo podzielę się z Wami moją opinią na jej temat, narazie zdradzę tylko, że moje włosy nie lubią odżywek w spray'u..
  • Serum Marion 7 Efektów, kuracja z olejkiem arganowym - chyba mój ulubieniec, będę do niego wracała
  • Olej z pestek winogron - sprawdza się u mnie najlepiej
  • Olejek Alterra Papaja i Migdał - jest ze mną od początku włosomaniactwa, nie nakładam go na skalp bo powoduje większe wypadanie
  • Wcierka Jantar - urosły mi nowe włosy, całe mnóstwo

Plany na maj
  • Będę piła skrzypokrzywę
  • Zmuszę się w końcu do picia większej ilości wody, muszę!
  • Będę wcierała Seboravit i postaram się myć włosy co 3 dni, mam nadzieję, że ta wcierka mi to umożliwi


A co do konkursu, nową właścicielką szamponu i odżywki jest


Nagrodę wyślę w przeciągu tygodnia, czekam na Twój adres, napisz na katsuminiedobra@gmail.com  :)

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie byłaby taka, gdybym rozczesała włosy. :c

      Usuń
  2. Podoba mi się przejście kolorów na Twoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przypadkowe, wolałabym mieć już włosy w naturalnym kolorze. ;P

      Usuń
  3. Widziałam kiedyś w jakimś serialu kremowanie włosów, ale nigdy nie próbowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. :OOOoooOOOooOOoo Dzięęęęęęęęęęęęęęęęęękuję !!!! Zaraz lecę skrobać maila :)
    Ja właśnie piję herbatkę z pokrzywy. Moje plany na kwiecień nie wyszły, ale dziś wyznaczę sobie nowe cele i może mi się uda :)
    Kusisz mnie peelingiem cukrowym, od pół roku chciałam zrobić sobie taki z kawy... ale chyba jestem zbyt leniwa ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. A więc to jest to niewymuszone ombre :D Wygląda pięknie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. podobaja mi sie tutaj Twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...