21.05.2013

Moje cele włosowe

Ostatnio zorientowałam się, że do mojej wymarzonej długości włosów brakuje mi tylko około 15, 20 centymetrów. Bardzo mnie to ucieszyło i zmotywowało. Mimo, że zbyt wiele się raczej w mojej pielęgnacji nie zmieni, to postanowiłam opracować sobie jakiś plan działania, by szybciej osiągnąć swoje cele.


Stan ogólny Zamierzam zapuścić odrosty, co zajmie mi 3 lata, przy odrobinie szczęścia 2, ale na pewno nie mniej. Chcę pozbyć się całej partii rozjaśnionych włosów. Wtedy zamierzam ograniczyć silikony w pielęgnacji do minimum (sera do końców). Mimo, że włosy będą w dobrym stanie, to nie odpuszczę im i dalej będę traktować olejami, maskami, odżywkami, delikatnymi szamponami, kremami itd. Gdy osiągną odpowiednią długość zacznę częściej je podcinać, mimo, że będą tego rzadziej wymagały. Zamierzam je wtedy ścinać na prosto.

Przyrost Jeśli przyspieszę przyrost do 2 cm miesięcznie (nie wiem czy przypadkiem już nie udało mi się tego osiągnąć), to nawet po regularnym podcinaniu końcówek będę mogła cieszyć się wymarzoną długością już za rok. A marzy mi się długość do talii. W tym ma mi pomóc masaż skóry głowy oraz wcierki, przede wszystkim Jantar, do którego chcę wrócić za kilka miesięcy.

Cudowna długość. Mimo to, wolę minimalnie krótsze włosy.

Objętość Aktualnie obwód mojego kucyka wynosi 7 cm, może nie jest to jakoś szczególnie mało, ale dużo też nie. Zamierzam ograniczyć wypadanie za pomocą kozieradki, ale dopiero za kilka tygodni. Trochę już sobie z tym poradziłam wykonując masaż głowy delikatniej niż zwykle i myjąc włosy nie dwa razy, a jeden. Do tego będę walczyła o baby hair, w tym przypadku również liczę na Jantar. Pomyślę też o hennie, która podobno może pogrubiać włosy.

6 komentarzy:

  1. Ja chyba wrócę do picia drożdży i do Jantara bo trochę się ostatnio rozleniwiłam jeżeli chodzi o włosy. Postanowiłam na chwilę dać im spokój od wcierek itp. ale czas wrócić do intensywnej pielęgnacji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też cały czas jantar, zazdroszcze Ci,że tylko rok dzieli cię od włosów do talii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jantar bardzo przyspieszył przyrost moich włosów i pojawiło się mnóstwo baby hairs :)
    Mam nadzieję, że osiągniesz swoją wymarzoną długość jak najszybciej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ambitny plan i dalekosiężny - mam podobny :) Na przyspieszenie porostu polecam CP - działa jak drożdże, ale da się to przełknąć na dłuższa metę :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi po codziennym piciu drożdży przez miesiąc przyrost zwiększył się do 2cm. Później przestałam je pić i miesięczny wzrost wrócił do normy - 1cm.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam takie włosy jak na zdjęciu i zastanawiam się, czy nie są za długie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...