29.05.2013

Plan pielęgnacji na czerwiec

Miałam mnóstwo planów co do tego, co zrobię z włosami przed wakacjami i jakich kosmetyków będę używać. Było tego trochę za dużo i o połowie zamierzeń już zapomniałam. Żeby było mi łatwiej zapiszę sobie wszystko tutaj. :D

Zacznę od kosmetyków, których będę używać w przyszłym miesiącu.

Szampony Do oczyszczania Bambi, co drugi dzień Avon Baby, aż go skończę. Gdy to już nastąpi wrócę do szamponu Guhl Vochtbalans lub do Babydream'a.
Odżywki Denkuję Wellę Pro Series Moisture, będę dalej testowała Artiste intensywnie regenerującą. Może zacznę też używać odżywkę Syoss Repair.
Maski Skończę Biovaxa do włosów suchych i zniszczonych, będę dalej używała Crema Al Latte i niedługo napiszę jej recenzję. Potem zacznę testować Seri Natural Line.
Oleje Może po niemal pół roku zdenkuję Alterrę Papaję i Migdały, będę też używała jak zwykle oleju z pestek winogron. Ostatnio również kremuję włosy i do tego będę używała kremu Eveline Glicerini.
Wcierki Od 4 dni nie wcieram już Seboravitu, na początku czerwca zacznę to znowu robić. Pod koniec czerwca pojawi się jego recenzja.
Zabezpieczanie Serum Marion NaturaSilk do włosów farbowanych będzie przy mnie do września, chyba, że skończy się wcześniej. Co jakiś czas będę używała dwufazowej odżywki w spray'u Biovax do włosów suchych lub odżywki b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do włosów suchych i zniszczonych. Wydaje mi się, że dwóch ostatnich produktów będę używała głównie drugiego dnia po myciu.
Suplementy Czerwiec będziedla mnie ostatnim miesiącem przed nowym rokiem szkolnym, kiedy będę piła skrzypokrzywę. Myślę też, by kupić Vitapil, ale nie jestem pewna.

Na koniec coś, co jest dla mnie teraz chyba naważniejsze: podcinanie. Pod koniec czerwca zamierzam podciąć 2 centymetry włosów. Pewnie przeciągnie się to do początku lipca, bo w aktualizacji chciałabym sprawdzić przyrost. Muszę się skupić na jego przyśpieszaniu, będzie ciężko.

5 komentarzy:

  1. Ja zajadam się Vitapilem już jakieś 20 dni. Ogólnie suplementy stosuję od pół roku i nie wiem, który tak na prawdę jest najlepszy - ale włosów wypada jakby mniej, paznokcie są super twarde... Coś tam zmieniło się na plus ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałam w czerwcu pić skrzypokrzywę, ale nie jestem pewna czy nie postawić na drożdżowe tabletki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochany kallosi <3
    Ja osobiście z obrzydzeniem wspominam artiste różową, a syoss repair- również, jak dla moich włosów, samo zło :)
    Ale życzę powodzenia w realizacji planów- zawsze można zużyć do golenia nóg :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zamierzam podciąć włosy ale na początku czerwca :D i chyba też skupię się na przyspieszeniu porostu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...