26.05.2013

Tydzień z życia moich włosów (1)

Postanowiłam notować sobie, co dokładnie nakładam danego dnia na włosy, by ocenić w jakim połączeniu działają najlepiej. Notatki robię od 11 maja, dziś pokażę, jak prezentowała się moja pielęgnacja włosów od 20 maja do dzisiaj.
Mam plan, by takie posty pojawiały się co tydzień.

20 maja
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: -
Olejowanie: Kremowanie kremem Eveline Glicerini na noc
Suplementy: skrzypokrzywa

21 maja
Mycie: OMO - Odżywka Wella Pro Series Moisture, szampon Avon Baby, odżywka Wella Pro Series Moisture na kilka minut
Zabezpieczanie:Odżywka w spray'u Biovax do włosów suchych i zniszczonych, serum Marion NaturaSilk do włosów farbowanych
Wcierka: Seboravit
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

22 maja
Mycie: -
Zabezpieczanie: Biovax w spray'u do włosów suchych i zniszczonych, odżywka Ziaja b/s Codzienna Pielęgnacja do włosów suchych i zniszczonych
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

23 maja
Mycie: OMO - odżywka WellaPro Series Moisture, szampon Avon Baby, maska Kallos Al Latte
Zabezpieczanie: serum Marion NaturaSilk do włosów farbowanych
Wcierka: Seboravit
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

24 maja
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

25 maja
Mycie:OMO - odżywka Andrelon Volume & Care, szampon Babydream, maska Alterra Granat i Aloes
Zabezpieczanie: Serum Marion NaturaSilk do włosów farbowanych
Wcierka: Seboravit
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

26 maja
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: -
Olejowanie: na noc nałożę olej z pestek winogron
Suplementy: skrzypokrzywa

3 komentarze:

  1. Ostatnio zaczęłam bardziej dbać o włosy, bo jakoś znowu mi wypadają;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze zacząć pić skrzypokrzywę. Postanowiłam, że kurację zacznę od czerwca ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...