17.06.2013

Tydzień z życia moich włosów (4)

Zupełnie zapomniałam, że ten post miał pojawić się wczoraj. Mam za dużo na głowie, przezto zaniedbuję więcej rzeczy, niż bym chciała... 

W najbliższych postach będziecie mogły przeczytać dwie recenzje odżywek i zobaczycie włosy mojego ukochanego. ;)

10 czerwca
Mycie: -
Zabezpieczanie: 
Wcierka: Seboravit
Olejowanie: olejek Alterra Migdały i Papaja na noc
Suplementy: skrzypokrzywa

11 czerwca
Mycie: OMO: odżywka Wella Pro Series Moisture, szampon Avon Baby, odżywka Syoss Repair
Zabezpieczanie: serum NaturaSilk do włosów farbowanych
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

12 czerwca
Mycie: 
Zabezpieczanie: -
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

13 czerwca
Mycie: OMO: odżywka Syoss Repair, szampon Avon Baby, maska Seri Natural Line
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów,serum NaturaSilk do włosów farbowanych
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

14 czerwca
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: Seboravit
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

15 czerwca
Mycie: OMO: maska Alterra Granat i Aloes, szampon Guhl Vochtbalans, odżywka Syoss Repair
Zabezpieczanie: serum NaturaSilk do włosów farbowanych
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

16 czerwca
Mycie: 
Zabezpieczanie: 
Wcierka: Seboravit
Olejowanie: olejek Alterra Migdały i Papaja na noc
Suplementy: skrzypokrzywa


4 komentarze:

  1. pochwal się włosami TŻ, ja już się chwaliłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A Twój chłopak ma długie włosy? :D Chciałabym je zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długie to nie, ale mają takz 15 cm. :D

      Usuń
  3. No no, ciekawa jestem jego włosów :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...