09.07.2013

Co zabieram ze sobą na wakacje

Pojutrze o 5 rano mój chłopak, ja i moje włosy jedziemy odwiedzić moją mamę w Holandii. Włosy pewnie się ucieszą, bo tam, gdzie będę mieszkać jest bardzo miękka woda, :) Za to mama pewnie trochę się zirytuje, gdy zobaczy, co ze sobą zabrałam...


Biorę po jednym szamponie, odżywce, masce, wcierce, za to oleje biore dwa. Najbardziej dziwi chyba imbir... :D Ale cóż, mam plan przyśpieszania porostu i będę się go trzymać. Na zdjęciu nie ma  serum, które też pojedzie ze mną.

Podsumowując, zabieram ze sobą:

  1. szampon Babydream
  2. odżywkę Garnier Ultra Doux Siła 5 Roślin
  3. maskę Stapiz Sleek Line Colour (w słoiczku po Biovaxie)
  4. wcierkę Saponics (w butelce po płynie do soczewek)
  5. olej z pestek winogron (w butelecze po olejku Alterry)
  6. olejek Green Pharmacy, łopianowy z arganowym
  7. imbir
Za to na Woodstock zabiorę ze sobą o wiele mniej kosmetyków, nie wiem jak to przeżyję. :D Przyzwyczaiłam się do obsesyjnego wręcz dbania o włosy.  Ale o tym innym razem. :)

5 komentarzy:

  1. Nie ma to jak wziąć ze sobą imbir :D
    Ja muszę coś z niego ukręcić, jeśli działa na przyspieszenie porostu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na woodstock do włosów zabieram chyba tylko mgiełkę do zabezpieczania. Mam to szczęście, że mogę myć włosy raz na 4-5 dni więc idealnie. Grzebienia, szczotki niet bo mam włosy kręcone i czeszę tylko po umyciu mokre.
    Uwierz, że rok temu już jako włosomaniaczka z lekka obsesją i tak zapomniałam o wszystkim, bawiłam się świetnie, a włosy mimo braku pielęgnacji nie ucierpiały. Nie warto tam brać niczego ponad szampon i ewentualnie odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na ponad miesiąc zabrałam szampon Biovax, odżywkę Garniera, olejek arganowy, serum i próbkę maski, której jeszcze nie zużyłam.
    A i jeszcze odżywkę w mniejszej wersji.. :P
    Teraz trochę żałuję, że nie wzięłam więcej bo mi się szampon skończył a w domu jeszcze cała butelka jest :((
    Muszę się wybrać na zakupy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo jest i olejek od GP :)
    Zapraszam do mnie - nominowałam Cię do Versatile Blogger Award ;) Szczegóły na www.poradyherrbaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. o wcale nie tak dużo :)) bardzo dobre wybory.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...