16.07.2013

Holenderskie promocje :)

Odkąd przyjechałam do Holandii, co parę dni chodzę do pewnej drogerii, w której jest sporo fajnych promocji. Dzisiaj skorzystałam z tego, że produkty do włosów Garniera są za pół ceny i skusiłam się na kilka kosmetyków :)

W tutejszych drogeriach jest co prawda mnóstwo kosmetyków, których nie ma w Polsce, ale wbrew pozorom nie mamy tak źle. Tutaj nie widziałam na przykład serii Ultra Doux Garniera i pewnioe większość holenderskich dziewczyn musi żyć bez odżywki Avokado & Karite. ;)

Odżywka Palmolive Anti Klit
Odżywka ma ułatwiać rozczesywanie i zapobiegać plątaniu włosów. Użyłam jej na razie tylko raz i wydaje się być bardzo dobra.
 Odżywka Garnier Fructis Color Resist

Szampon Garnier Fructis Nutri Repair 3
Pierwszy szampon z silikonami, który kupiłam od pół roku. Myślę, że przyda mi się na Woodstocku, wtedy nie musiałabym brać odżywki, bo ma całkiem łądny skład.
 Odżywki Garnier Fructis Nutri Repair 3


Odżywka b/s Nutri Repair 3

Olejek Garnier Fructis Miraculous Oil
Pachnie bardzo słodko. Olej arganowy już na 3 miejscu w składzie.

6 komentarzy:

  1. Fajne zakupy :) Jestem ciekawa jak się sprawdzi ten olejek Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejek wygląda ciekawie. Szkoda, że u nas nie ma takich fajnych produktów z Garniera :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Co robisz w Holandii oprócz tego, że zwiedzasz drogerię? :D na wakacje tam przyjechałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjechałam do mamy, mieszka tu od kilku lat.

      Usuń
    2. Z jednej strony to fajnie, zwiedzisz trochę, ale z drugiej szkoda że nie masz mamy na co dzień.
      Udanych wakacji :*

      Usuń
  4. Ten olejek jest interesujący.
    Myślę, że jeśli się u nas pojawi to znajdzie się na mojej półce :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...