21.07.2013

Tydzień z życia moich włosów (9)

Dzisiaj ostatni dzień w Holandii, o 20 bus powrotny, co najmniej 12 godzin drogi przede mną. Mogę powiedzieć, że przez te 10 dni nabyłam sporo włosowego doświadczenia :) Obserwowałam włosy pod wpływem miękkiej lub morskiej wody, spróbowałam kilku nowych kosmetyków, pierwszy raz czesałam się TT...

15 lipca
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: Saponics
Olejowanie: olej z pestek winogron na noc
Suplementy: -

16 lipca
Mycie: OMO: odżywka Palmolive Anti Klit, szampon Babydream, odżywka Palmolive Alti Klit
Zabezpieczanie: serum NaturaSilk do włosów farbowanych
Wcierka: Saponics
Olejowanie: -
Suplementy: -

17 lipca
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: Saponics
Olejowanie: -
Suplementy: -

18 lipca
Mycie: rano suchy szampon Andrelon Verrassend Volume, wieczorem OMO: odżywka Palmolive Anti Klit, szampon Babydream, maska Stapiz Sleek Line Colour
Zabezpieczanie: rano odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, wieczorem olejek Garnier Fructis Miraculous Oil
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: -

19 lipca
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: -

20 lipca
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: -
Olejowanie: olej z pestek winogron na noc
Suplementy: -

21 lipca
Mycie: szampon Babydream, odżywka Garnier Ultra Doux Siła 5 Roślin (również na skalp, z imbirem)
Zabezpieczanie: serum NaturaSilk do włosów farbowanych
Wcierka: -
Olejowanie: olejek łopianowy z arganowym Green Pharmacy
Suplementy: -

3 komentarze:

  1. szkoda, że ja nie mam takiej ilości czasu i tyle zapału, żeby w odpowiedni sposób dbać o włosy. nawet zauważyłam ostatnio, że włosy bardziej mi wypadają i chcę kupić coś z drogerii www.nuvialab.pl żeby je trochę odbudować

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mam za bardzo czasu na taką zabawę, jeden szampon, odżywka i koniec ;d
    obserwuję, zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa tej wcierki Saponics, czytałam o niej dawno temu na wizażu.. Będziesz robiła recenzję? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...