23.08.2013

Kosmetyki wybrane na wrzesień

Trochę martwię się tym, jak moje włosy zaregują na powrót do szkoły. Zawsz myję włosy rano i nie wiem, czy teraz będę miała na to czas, a nie chcę ich suszyć ani myć codziennie wieczorem. Do tego czeka mnie jeszcze więcej stresu, a więc też wypadania...

Te kosmetyki będą towarzyszyły mi we wrześniu:

Szampony

Babydream - pozostanę mu wierna, chyba będę używała każdego miesiąca :)
Garnier Fructis nutri repair 3 - chcę go przetestować a potem oddać chłopakowi, który za zapach bardzo go lubi. ;)
Barwa z żurawiną - do oczyszczania

Odżywki

Artiste Intensywnie Pielęgnująca - do nakładania na skalp z imbirem lub jako pierwsze o w metodzie OMO
Garnier Ultra Doux Siła 5 Roślin - to co wyżej
Palmolive Anti Klit - zacznę testowanie tej odżywki, która wydaje się być dobra.
Garnier Fructis Nutri Repair 3 - ciężko byłoby mi się z nią rozstać, więc trochę jeszcze jej poużywam. ;)

Maska

Kur Profi Line Repair & Shine - we wrześniu planuję używać tylko jednej maski, chyba, że się niesprawdzi. Wtedy zamienię ją na inną.

Zabezpieczanie

Olejek Garnier Fructis Miraculous Oil - mój faworyt
Serum natura Silk Połysk Jedwabiu - miałam już 2 sera firmy Marion i jestem ciekawa, jak to się sprawdzi

Olejki

Green Pharmacy, łopianowy z arganowym - stosuję go głównie na skalp, ale zamierzam wypróbować go również olejując nim długość
Olej z pestek winogron - przelany do butelki bo Alterze, używam go od kilku miesięcy i tak chyba zostanie
Olejek Yves Rocher Reparation - używałam go dopiero kilka razy i wydaje mi się, że będę z niego zadowolona

Inne

Kozieradka - wcieram ją od 19 sierpnia, zamierzam sobie zrobić kurację, która potrwa do końca października
Imbir - będę go nakładała co 4 dni, wymieszany z jakąś odżywką.

10 komentarzy:

  1. Ojej, gdzie upolowałaś Barwę z żurawiną? *__*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam ją w Astorze. :)

      Usuń
    2. Będę musiała w takim razie zapolować na Barwę. :D PS. Nie sądziłam, że dodanie opcji do obserwowania jest takie proste.

      Usuń
  2. Olejek z Garniera bardzo mnie kusi :)
    Może go kiedyś dostanę w swoje ręce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą odżywkę Garniera siła 5 roślin, ale na moich włosach się nie sprawdziła. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie dorwałaś ten olejek Garniera? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Holandii, tam jest dostępny w drogeriach, niestety u nas nie.. Ale chcętnie się za coś wymienię. ;) http://wuosy.blogspot.com/2013/08/ktos-chetny-na-wymiane.html

      Usuń
  5. Ciekawe kosmetyki, bo tylko z 2 miałam do czynienia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie widziałam jeszcze tych kosmetyków z Palmolive :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...