12.08.2013

Mały urodzinowy haul. :)

Dzięki zaprzyjaźnionej włosomaniaczce, mogłam wydać dziś 30 złotych na zakupy w Rossmanie. :) Cieszyłam się z tego jak szalona, wyniosłam dziś ze sobą 2 szampony i 2 odżywki:



Szampon Hipp
Planowałam kupić go już kilka miesięcy temu, ale zawsze było nam nie po drodze. Głównie dlatego, że kosztuje te 9 złotych, a obok niego na półce stoi zaufany Babydream, o połowę tańszy. Wzięłam go przede wszystkim z ciekawości, ze względu na cenę nie będę do niego często wracać, nawet jeśli się sprawdzi.



Szampon Babydream
Towarzyszy mi od dłuższego czasu i na pewno będę stale do niego wracała. Kiedyś powodował u mnie zwiększone wypadanie, jednak to już przeszłość. Mimo, że trochę plącze włosy, to nie ma żadnych innych wad i dla mnie jest doskonały do używania co dwa dni.
Odżywka Nivea Long Repair
Kupiłam ją, bo była w promocji, a do tego wymacałam wczoraj włosy koleżanki, o której wspominałam wcześniej. :D Były bardzo milusie w dotyku, dało się je bez problemu rozczesać palcami, a nasze włosy w wielu przypadkach lubią to samo, więc czemu nie? Dodatkowo ma bardzo dobre opinie a ja odżywek Nivei nie używałam od lat.
Odżywka Isana Nawilżająca z ekstraktem z bawełny
Miałam kiedyś jedną odżywkę Isany, jednak byłam z niej niezadowolona. Mimo, że ta, z tego co zauważyłam, zbiera raczej przeciętne opinie, postanowiłam dać jej szansę. Jeśli również się nie sprawdzi będę jej używała przed myciem, więc żałować i tak nie będę.


4 komentarze:

  1. Odżywkę Nivei lubię, a szampon Babydream miałam i też byl całkiem spoko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon babydream i odżywka nivea to moje KWC :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lng Repair miałam i bardzo sobie chwaliłam.
    Babydream również na pewno kiedyś zagości na moich półkach. Lubiłam go za działanie i mycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnego z tych produktów nie miałam. Ale o odżywce isany czytałam duużo i pewnie przy najblizszej okazji kupię ją.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...