31.08.2013

TaG Liebster Award

Kolejny raz zostałam nominowana. :) Sama nie wytypuję nikogo, żeby odpowiadał na moje pytania, bo niezbyt mnie to bawi. Ale chętnie odpowiem na pytania Justyny B. :)

1. Bez czego nie wyszłabyś z domu?
Bez telefonu i słuchawek. Jeśli idę gdzieś sama muszę słuchać muzyki. Gdy ktoś mi towarzyszy nie czuję potrzeby, by coś ze sobą zabierać.


2. Dlaczego założyłaś bloga?
Poprzednie 9828474 blogów zakladałam, bo akurat miałam ochotę i myślałam, że będę na jakiś temat pisać wiecznie, ale to był słomiany zapał. Tego bloga założyłam z miłości do włosów. :)


3. Jakiej muzyki słuchasz? Na jaki koncert chciałabyś iść, ale niestety nie możesz?
Głównie punka, ale też metalu, ska, ogólnie szeroko pojętego rocka. Na mojej liście rzeczy do zrobienia przed śmiercią są koncerty The Offspring, Exploited, KSU, Plagiatu199, The Billa, Zielonych Żabek, Jelonka itd. Na niektórych już byłam, ale ciągle mi mało. 


4. Ulubiona  książka i film
Ulubiona książka to "Zbrodnia w błękicie". Pokochałam ją do tego stopnia, że płakałam, gdy skończyłam ją cytać, nie umiałam się z tym pogodzić. :D Film już gorzej mi wybrać, bo mam mniejsze wymagania. Lubię Bandslam, Skazanych na Shawshank, Bravehearta, Into The Wild i wiele innych. :)


5. Co przed chwilą robiłaś?
Żarłam. Nie jadłam, tylko żarłam śniadanie. Uwielbiam jeść! :D


6. Kosmetyk bez którego nie potrafisz żyć
Nie mam jednego takiego, ogólnie te włosowe. :)


7. Osoba bez której nie potrafisz żyć
Zdecydowanie mój chłopak, nie potrafię nie mieć z nim kontaktu.


8. Czy masz jakieś szczególne uzdolnienia? jakie?
Ojejku. Niektórzy twierdzą, że umiem śpiewać, ale nie zgadzam się z tym...


9. Twoja największa wada
Jestem zazdrosna i leniwa, do tego wybuchowa. Nie wiem co jest najgorsze.


10. Twoja największa zaleta
Nie wiem czy to można nazwać zaletą, ale dla kogoś bardzo ważnego jestem w stanie poświęcić wszystko, więc paru osobom może być ze mną bosko. ;)


11. Kim chciałaś zostać będąc dzieckiem?

Chciałam pracować w przedszkolu. Lubię dzieci, ale teraz raczej bym się na to nie zdecydowała. :D

12 komentarzy:

  1. A u mnie na odwrót- nigdy nie chciałam pracować w przedszkolu. Jak dla mnie to koszmar :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? :) fajna praca, ja chciałam być nauczycielką matematyki. Skończyło się na studiowaniu budownictwa i ekonomii oraz na udzielaniu korków z matmy :)

      Usuń
  2. Też bym chciała na koncert Plagiatu 199:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jenyy zazdroszcze:D super, że Ci sie tak udało:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy identyczny gust muzyczny. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wysłałaś link do pb to sobie uświadomiłam, że już u Ciebie kiedyś byłam:D masz moją koleżankę w znajomych:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem sytuacja zmusza do takiego wcierania:) Sprawdzam, ale jednak nie masz, musiała usunąć konto kiedyś, więc:) Puder to jedyna rzecz jaką wcieram najczęściej, bo wszelkie maski i nawet oleje mnie odstraszają, to chyba przez strach, że kiedyś trafię na coś, przez co mi wypadną włosy... jednocześnie mam świadomość, że wszystkim innym to nie szkodzi i śmiało używają:D Właśnie się chcę zmobilizować we wrześniu do wcierania oleju rycynowego chociaż, żeby jakoś je wzmocnić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubisz żreć, a tego po Tobie nie widać! :C to takie bardzo nie fair..:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe odpowiedzi :) Ze mnie też leniuch i żarłoczek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uwielbiam jeść :D
    wgl. fajne odpowiedzi

    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza.
    http://wana-wanaa.blogspot.com/
    +Obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. dzieki za odpowiedzi na moje pytania :) byłam ciekawa jakiej muzyki słuchasz :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...