04.08.2013

Tydzień z życia moich włosów (11)

Przez kilka ostatnich dni bardzo zaniedbałam włosy. Używałam tylko 4 kosmetyków, nie olejowałam ich w ogóle, myłam bardzo zimną wodą (co nie zależało ode mnie). Skończyło się tym, że od połowy długości są okropnie szorstkie i suche. Od dziś zaczynam doprowadzać je do stanu sprzed Woodstocku, w najbliższym czasie opracuję sobie jakiś plan pielęgnacji.

29 lipca
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: Saponics
Olejowanie: -
Suplementy: -

30 lipca
Mycie: szampon Babydream, odżywka Garnier Fructis Nutri Repair 3
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: -

31 lipca
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: Saponics
Olejowanie: -
Suplementy: -

1 sierpnia
Mycie: szampon Babydream, odżywka Garnier Fructis Nutri Repair 3
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów
Wcierka: Saponics
Olejowanie: -
Suplementy: -

2 sierpnia
Mycie: szampon Babydream, odżywka Garnier Fructis Nutri Repair 3
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: -

3 sierpnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: Saponics
Olejowanie: -
Suplementy: -

4 sierpnia
Mycie: szampon Barwa z żurawiną, mieszanka masek Kallos Crema Al Latte, Seri Natural Repair & Nutrition, Stapiz Sleek Line Colour
Zabezpieczanie: olejek Garnier Fructis Miraculous oil
Wcierka: Saponics
Olejowanie: -
Suplementy: -

5 komentarzy:

  1. Życze dalszej mwytrwałości w dbaniu o włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to jak najdłużej ^^
    zapraszam do siebie, nowa recenzja ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tej wcierki. Chciałam jej używać we wrześniu, ale niestety nigdzie nie mogę jej stacjonarnie dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie mogę trafić na Barwę z żurawiną... Już wszystkie miałam, ale nie tę :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, super, moje włosy nie mają tak dobrze

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...