25.08.2013

Tydzień z życia moich włosów (14)

Dziś mija mój pierwszy tydzień z kozieradką. :) Jak pisałam wczoraj, efekty już widać i ciekawa jestem jak będzie później.

A oto, czym moja czupryna żywiła się przez ostatnie siedem dni:

19 sierpnia
Mycie: odżywka Artiste Intensywnie Regenerująca, szampon Garnier Fructis Nutri Repair 3, maska Stapiz Sleek Line Colour, na skalp odżywka Garnier Ultra Doux Siła 5 Roślin z imbirem
Zabezpieczanie: olejek Garnier Fructis Miraculous Oil
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: -
Suplementy: -

20 sierpnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: olejek Yves Rocher na noc
Suplementy: -

21 sierpnia
Mycie: odżywka Garnier Ultra Doux Siła 5 Roślin, szampon Garnier Fructis Nutri Repair 3, odżywka Garnier Fructis Nutri Repair 3 
Zabezpieczanie: olejek Garnier Fructis Miraculous Oil
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: olejek Green Pharmacy, lopianowy z arganowym na skalp, przed myciem
Suplementy: -

22 sierpnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: -
Suplementy: -

23 sierpnia
Mycie: szampon Barwa z żurawiną, maska Kur Profi Line Repair & Shine, odżywka Artiste Intensywnie Regenerująca z imbirem na skalp
Zabezpieczanie: olejek Garnier Fructis Miraculous Oil
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: -
Suplementy: -

24 sierpnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: -
Suplementy: -

25 sierpnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: olej zpestek winogron na noc
Suplementy: -

5 komentarzy:

  1. od 1 października też planuję dokładnie pielęgnacje włosów. i zaczynam olejowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje włosy na pewno się cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od kozieradki miałam tłuste włosy i zrezygnowałam z wcierki, w sumie szkoda, bo widzę jak dobrze wpływa na stan mojej cery jako tonik. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie się kozieradka nie sprawdziła... Ale niedługo może dam jej drugą szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kozieradki jeszcze nie próbowałam, wolę gotowe wcierki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...