10.09.2013

50 faktów o mnie

Tyle się namnożyło postów tego typu, że zachciałam takiego też u mnie. :)


  1. Uwielbiam punk rocka, szczególnie polskiego. Kocham KSU, Plagiat199, The Billa, Exploited...
  2. Dopiero miesiąc temu skończyłam 18 lat, ale już mieszkam z chłopakiem. Wyprowadziłam się z powodu problemów rodzinnych.
  3. Uwielbiam zwierzęta, aktualnie mam psa i dwie myszki.
  4. Jestem uzależniona od malowania paznokci.
  5. Powtarzałam pierwszą klasę liceum, jakkolwiek by to nie brzmiało, również z powodów rodzinnych.
  6. Uwielbiam chodzić w glanach. Mam wrażenie, że w trampkach chodzę jakoś koślawo, a innych butów nie noszę.
  7. Jestem baaaardzo zakochana. :) Zaręczyłam się po 3 miesiącu związku. :)
  8. Kocham Woodstock. Pierwszy raz byłam w 2011 roku, od tego czasu nie opuściłam żadnego i do śmierci nie opuszczę. ;)
  9. Jestem bardzo wrażliwa i zbyt wiele rzeczy potrafi wytrącić mnie z równowagi psychicznej.
  10. Jestem niesamowicie leniwa.
  11. Interesuję się fotografią, muzyką, pisaniem opowiadań no i włosami. ;)
  12. Chodzę prawie tylko w koszulkach z zespołami, aktualnie mam na sobie koszulkę KSU.
  13. Nie mam telewizji od kilku lat i nie zamierzam mieć.
  14. Marzę o przyjacielu płci męskiej. Zdążyłam się przekonać, że takie relacje tają mi więcej satysfakcji niż przyjaźń z dziewczyną, nie potrafię się dogadać z typową przedstawicielką płci pięknej. Przeciwnie jest ze związkami, wolałam te z dziewczynami do czasu, aż poznałam swojego chłopaka.
  15. Planuję za kilka lat zostać mamą dwójki dzieci.
  16. Chciałabym w przyszłości założyć własną drogerię połączoną z salonem pielęgnacji włosów, byłabym w swoim zywiole.
  17. Zbieram bilety na koncerty, mam specjalne miejsce w którym je wszystkie przechowuję.
  18. Uwielbiam jeść gruszki, banany, serki wiejskie, pizzę, pierogi ruskie i mnóstwo innych rzeczy, kocham jeść! :D
  19. Moim włosowym marzeniem jest zagęszczenie czupryny i zapuszczenie jej do talli oraz powrót do naturalnego koloru.
  20. Drażnią mnie blogerki, które robią w swoich postach dużo błędów i jakoś tak nieprzyjemnie składają zdania.
  21. Nie znoszę warzyw i zapachu kokosa.
  22. Moim najlepszym wspomnieniem jest koncert Plagiatu199 z 8 marca 2013 roku.
  23. W moim życiu mało jest osób, które są przy mnie dłużej niż parę lat. Jeśli już ktoś taki się znajdzie, to wiem, że to jest to. ;)
  24. Jedyne seriale jakie trawię to te kryminalne.
  25. Uczę się polskiego, angielskiego, geografii i historii na poziomie rozszerzonym.
  26. Cierpię na bezsenność, często budzę się w nocy i mam problemy z zasypianiem.
  27. Nie potrafię wymienić żadnej rzeczy, której naprawdę żałuję.
  28. Uważam, że każdemu chłopakowi lepiej jest w długich włosach, dlatego cieszę się, że mój narzeczony je zapuszcza, będę miała czym się bawić. ;)
  29. Kiedy jestem strasznie zdenerwowana nikt nie potrafi mnie uspokoić, poza ukochanym. W dodatku wystarczy, że mnie tylko przytuli.
  30. Kiedyś przez rok mieszkałam w Holandii. Lubię ten kraj, chociaż źle mi się kojarzy.
  31. Mam 170 cm wzrostu, wolałabym być troszkę niższa.
  32. Chyba nic mnie tak nie cieszy jak włosowe zakupy. ;)
  33. Mam w klasie same dziewczyny, a chciałam mieć geja. :D
  34. Ciągle sprawdzam, czy na pewno zamknęłam drzwi albo nastawiłam budzik.
  35. Nie boję się pająków jak niektóre dziewczyny, uważam, że ptaszniki są słodkie.
  36. Uwielbiam robić dziwne rzeczy, np. chodzić po mieście w kominiarce i czapce św. Mikołaja we wrześniu, czy z dwoma znajomymi leżeć na chodniku układając się w Pi. :D
  37. Boję się ciemności.
  38. Wielbię kolejki górskie!
  39. Dziesiątki razy zabierałam się za pisanie książki. Potem wpadałam na inny pomysł i poprzedni sobie odpuszczałam.
  40. Przez jakiś czas miałam "zespół" o nazwie Martwa Zielona Dwunastnica. Graliśmy głównie covery ale mieliśmy kilka własnych kawałków o dziwnych tekstach. ;)
  41. Mam problemy z utrzymaniem porządku...
  42. Zawsze, gdy rozmawiam z jakąś bliższą znajomą bawię się jej włosami.
  43. W zależności od zdarzeń z najbliższego czasu albo nienawidzę, albo kocham świat.
  44. Moją ulubioną porą roku jest wiosna lub lato, nie potrafię się zdecydować. ;)
  45. Strasznie szybko przywiązuję się do ludzi.
  46. Mam słabość do radosnych osób, które mają dystans do siebie.
  47. Od kilku dni bardzo przeżywam śmierć mojej karty pamięci, odeszło 8 GB mojego życia...
  48. Od lat zachwycam się głosem murzynek, uważam, że nikt nie śpiewa pięknej od nich.
  49. Przeprowadzałam się15 razy.
  50. Mam skoliozę i należę do Grupy Posiadaczek Skolioz. ;)



13 komentarzy:

  1. Mr. Potters balsam, bingo spirulina i keratyna, Joanna mak i bawełna b/s, Balea b/s, olej ryżowy, olej sojowy, nafta, kuracja wzmacniająca rzepa ( mogę oddać całość), woda różana z Bułgarii i mogę odsypać troche mocznika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. napisz do mnie maila k.domrazek@onet.pl to się jakoś dogadamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również od zawsze prowadzę spór ze swoim umysłem co jest moją ulubioną porą roku- lato czy wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przez jakiś czas grałam w zespole na basie. :D A Ty czym się tam zajmowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ barwna osoba z Ciebie , podziwiam :)
    lubię oryginalne osoby . pozdr

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie jeszcze nie było i raczej nie zamierzam napisać tego tagu bo nie lubię mówić o sobie
    dlatego ja wywołuje rózne zdjęcia robię ksera bo z urządzeniami nigdy nic nie wiadomo

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak nie chcesz być taka wysoka o ja z chęcią przyjmę tak z 10 cm ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma co oryginalna nazwa zespołu :D Miłość do jedzenia i długowłosi faceci górą!
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejki górskie<3 ostatnio byłam na takich wielkich, świetnie się bawiłam! Mogłabym tam jeździć codziennie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...