13.09.2013

O wygranej z przeproteinowaniem i nowym etapie w życiu

Jeśli chodzi o przeproteinowanie, będzie krótko i na temat.

Oczyściłam włosy Barwą żurawinową a pianę trzymałam na włosach przez parę minut. Potem nałożyłam maskę Kur Profi Line Repair & Shine, po 45 minutach zmyłam i zabezpieczyłam ulubionym olejkiem.
Natępnego dnia naolejowałam włosy. Do następnego mycia użyłam odżywki Garnier AiK, jako pierwsze i drugie do, pomiędzy użyłam BD. Po oczyszczeniu ten zestaw sprawdził się jeszcze lepiej niż zwykle, włosy były bardzo zadowolone. :)

Niestety teraz po użyciu odżywki Palmolive włosom znowu brakuje życia, stały się suche i trudne do rozczesania. Użyję jej jeszcze parę razy, może jakoś ją rozgryzę, jeśli nie, oddam ją komuś.

Sprawa druga: Prywatnie układa mi się coraz lepiej! Przeprowadzkę oficjalnie uważam za zakończoną. :) Tutaj chciałabym serdecznie podziękować wujkowi, Przemkowi, Grosikowi i Maryśce. Czeka nas jeszcze tylko rozpakowanie kartonów i rozklejenie plakatów. Teraz mamy z ukochanym własne mieszkanie, gdzie mamy mnóstwo prywatności i spokoju. Jestem z tego powodu cholernie szczęśliwa. :)

8 komentarzy:

  1. Przeproteinowanie to nic przyjemnego-wiem dokładnie,bo parę razy mi się zdarzyło ;) ja teraz walczę z innym problemem -wypadaniem:( a skoro 'marzysz oDMie';) to zapraszam do udziału w moim rozdaniu:) http://arienailandia.blogspot.com/2013/09/rozdanie-kosmetykow-balea-u-arienai-2.html + obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wspólnego mieszkania.
    Musi to być na prawdę fantastycznie przeżycie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspólne mieszkanie... Też o tym marzę. :)
    A co to przeproteinowania to mi się to zdarzyło z żółtkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to powodzenia w nowym etapie życia :) ja w tamtym roku cieszyłam się z takiego samego powodu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. No to powodzenia w nowym mieszkanku :)
    Zostałaś otagowana http://douxcharm.blogspot.com/2013/09/moja-walka-o-centymetry-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  6. wspólne mieszkanie - gratuluję i ... zazdroszczę :)

    A co do odżywek z palmolive - jakoś nigdy nie byłam ich zwolenniczką ;/

    Obserwuję i zapraszam:

    www.maruda-ruda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wspólnego mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...