14.09.2013

TAG Moja walka o centymetry

Już kilka razy byłam tagowana, ale do Liebster Award, szczerze mówiąc troszkę mi się to już znudziło. Ale ten TAG wydał mi się ciekawy. Za zaproszenie do zabawy dziękuję Felice. :)


1.Ile cm mają Twoje włosy obecnie i do jakiej długości dążysz?
Końce sięgają do zapięcia od stanika, marzy mi się długość do wcięcia w talii.

2.Co zmotywowało Cię do zapuszczania i jaka była Twoja startowa długość włosów?
Po prostu w długich włosach czuję się bardziej kobieco. Zaczynałam od długości do połowy łopatek.

3. Jaki jest Twój miesięczny przyrost (bez wspomagaczy)?
Około 1,25`cm. Kiedy miałam krótkie odrosty dokładnie to sprawdzałam. :D

4. Jaka jest Twoja ulubiona/najskuteczniejsza wcierka przyspieszająca porost?
Chyba Saponics, nie jestem pewna.

5. Jaki suplement spowodował u Ciebie najlepsze efekty?
Skrzypokrzywa, absolutny hit. :)

6. Inne sposoby, które przyczyniły się do wzrostu Twoich włosów:
Masaż skalpu, najlepiej w połączeniu z wcierką.

11 komentarzy:

  1. kochana co z naszą wymianką? :) rzeczy mam spakowane, wysyłamy w poniedziałek?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czad ;) napisz mi proszę dziś lub jutro Twój adres na maila, bo w poniedziałek idę na pocztę to bym przy okazji wysłała do Ciebie paczkę ;) żeby nie chodzić 2 razy :)

      Usuń
  2. fajny ten tag, ja niedługo zaczynam skrzypokrzywę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi też się podoba, krótki, ale treściwy u można podpatrzeć co kto używa i samemu próbować potem :>

      Usuń
  3. Ja również z tego samego powodu zapuszczam włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze byłam zwolenniczką krótkich włosów, a teraz zmiana poglądów o 180 stopni i sama zapuszczam! :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  5. Długie włosy są super. Tez teraz zapuszczam, mam do połowy pleców, ale marzą mi się do pasa ;)
    Piję drożdże, nacieram olejkami... drożdże jednak najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post :) Nic nie jest piękniejszą ozdobą kobiety niż długi, zadbane włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosy do wcięcia w talii to moje marzenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny tag, a ja chcę włosy do pasa xD

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...