08.09.2013

Tydzień z życia moich włosów (16)

Dzisiaj wreszcie oczyściłam włosy i teraz siedzę sobie z maseczką na głowie. :) Jestem ciekawa, czy to coś da, czy będę musiała kombinować dalej..

2 września
Mycie: odżywka Garnier Ultra Doux Siła 5 Roślin, szampon Garnier Fructis Nutri Repair 3, maska Kur Profi Line Repair & Shine
Zabezpieczanie: olejek Garnier Fructis Miraculous Oil
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: -

3 września
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: olej z pestek winogron na długość na noc, olejek Green Pharmacy, łopianowy z arganowym na skalp na noc
Suplementy: -

4 września
Mycie: odżywka Garnier Ultra Doux Siła 5 Roślin, szampon Garnier Fructis Nutri Repair 3, odżywka Garnier Fructis Nutri Repair
Zabezpieczanie: olejek Garnier Fructis Miraculous Oil
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: -
Suplementy: -

5 września
Mycie: odżywka Garnier Ultra Doux Siła 5 Roślin, szampon Garnier Fructis Nutri Repair 3, odżywka Garnier Fructis Nutri Repair
Zabezpieczanie: olejek Garnier Fructis Miraculous Oil
Wcierka: 
Olejowanie: -
Suplementy: -

6 września
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: -

7 września
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: -
Suplementy: -

8 września
Mycie: szampon Barwa z żurawiną, odżywka Garnier Ultra Doux Siła 5 Roślin, maska Kur Profi Line Repair & Shine
Zabezpieczanie: olejek Garnier Fructis Miraculous Oil
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: -

8 komentarzy:

  1. Może jakaś aktualizacja włosowa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była kilka dni temu, następna za miesiąc.

      Usuń
  2. Muszę znów zacząć pisać co robiłam w danym tygodniu dla włosów bo ostatnio bardzo je zaniedbuję...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja przed chwilą zmyłam maskę :) ach te niedziele ;pp

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pomocny jest taki wpis;)ja też właśnie oczyściłam włosy i zabieram się za nawilżanie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uh, kozieradka... Ten zapach... XD Nie dałam rady, poległam. Jestem taka słaba... :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie to, co pisze poprzedniczka: kozieradka... brrr :D Podziwiam, że ją nakładasz na skalp!

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli chcesz możemy się czymś wymienić :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...