22.09.2013

Tydzień z życia moich włosów (18)

Ostatnio ktoś zaproponował bym po wypisaniu, jakich kosmetyków używałam, opisywała też efekty. Mogłabym zacząć od dziś, gdyby nie fakt, że przez cały tydzień moje włosy dawały z siebie wszystko i każdego dnia były (jak na swoje możliwości) miękkie i gładkie. :)

16 września
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: olej z pestek winogron na długość, olejek Green Pharmacy, łopianowy z arganowym na skalp
Suplementy: -

17 września
Mycie: odżywka Garnier Ultra Doux Avokado i Karite, szampon Babydream, odżywka Garnier Fructis Nutri repair 3
Zabezpieczanie: olejek Garnier Fructis Miraculous Oil
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: -

18 września
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: olej z pestek winogron na mokro
Suplementy: -

19 września
Mycie: odżywka Garnier Ultra Doux Avokado i Karite, szampon Babydream, odżywka Garnier Fructis Nutri Repair 3
Zabezpieczanie: olejek Garnier Fructis Miraculous Oil
Wcierka: Jantar
Olejowanie: -
Suplementy: -

20 września
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: -
Suplementy: -

21 września
Mycie: szampon Barwa z żurawiną, maska Kur Profi Line Repair & Shine
Zabezpieczanie: olejek garnier Fructis Miraculous Oil
Wcierka: Jantar
Olejowanie: -
Suplementy: -

22 września
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: olejek Yves Rocher Reparation na mokro, olejek Green Pharmacy, łopianowy z arganowym na skalp
Suplementy: -

7 komentarzy:

  1. muszę chyba w końcu się skusić na ten olej z pestek winogron:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takie w pełni udanego tygodnia włosowego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje ci że tak sumiennie wcierasz tą koziaderkę. Ja w tym miesiącu męczę wodę brzozową, ale co kilka dni i tak zapomnę jej zaaplikować :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz już możliwość porównania Jantaru z kozieradką? Sama zaczynam przygodę z Jantarem i jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem bardzo ciekawa. Świadomie zrezygnowałam z kozieradki na rzecz Jantaru ze względu na zbyt intensywny zapach tej pierwszej... ;D

      Usuń
  5. ja stosuję kozieradkę w okresie kiedy nie wcieram jantaru i daje radę :) nawet zapach mnie nie odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu zrobić sobie kozieradkę i ją wcierać ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...