29.09.2013

Tydzień z życia moich włosów (19)

Zacznę dosyć rozpaczliwie: od połowy długości w dół moje włosy są tak niesamowicie rzadkie, że chce mi się płakać. Serio. Z drugiej strony wiem, że za kilka lat będą na prawdę gęste, przedziałek nie jest już taki szeroki jak kiedyś, w dodatku połowa moich włosów ma długość max do ramion.
 Dzisiaj podcięłam końcówki, co pokażę Wam jutro (tak samo jak "gęstość" moich kłaczków...) i opiszę plan przyśpieszenia porostu.

23 września
Mycie: odżywka Palmolive AntiKlit, szampon Babydream, odżywka Garnier Fructis Nutri Repair 3
Zabezpieczanie: olejek Garnier Fructis Miraculous Oil
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: -

24 września
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: olej z pestek winogron na noc
Suplementy: -

25 września
Mycie: odżywka Palmolive AntiKlit, szampon Babydream, maska Kur Profi Line Repair & Shine
Zabezpieczanie: olejek Garnier Fructis Miraculous Oil
Wcierka: Jantar
Olejowanie: -
Suplementy: -

26 września
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: olejek Yves Rocher na noc
Suplementy: -

27 września
Mycie: odżywka Garnier ultra Doux Avokado i karite, szampon Babydream, odżywka Garnier Fructis Nutri Repair 3
Zabezpieczanie: serum Marion natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: Jantar
Olejowanie: -
Suplementy: -

28 września
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: -
Suplementy: -

29 września
Mycie: maska Kur Profi Line Repair & Shine z imbirem i olejkiem łopianowym Green Pharmacy z olejkiem arganowym, szampon Babydream
Zabezpieczanie: olejek Garnier Fructis Miraculous Oil
Wcierka: 
Olejowanie: olej z pestek winogron na mokro na 3h przed myciem
Suplementy: -

6 komentarzy:

  1. zrobisz aktualizację włosową z września? :) jestem ciekawa jak teraz wyglądają twoje włosy ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to samo, wlosy od polowy dlugosci przerzedzone na maksa ;( Do tego wypadanie mocno nasililo ten proces :/ Ja sie boje, ze za kilka lat, to juz mi niewiele na glowie wogole zostanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz nowego jantara ? Jak się spisuje ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam starego, ale niedawno się skończył.

      Usuń
  4. Na końcach moje włosy również są rzadkie. Wydaje mi się, że to zupełnie normalne. ;) Włosy mają różną długość i różnie rosną.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...