29.10.2013

Jak wydobyć potencjał z bubli: maska Kallos Latte z olejami i skrobią ziemniaczaną

W recenzji przede wszystkim narzekałam na tę maskę, ale kilka dni temu znalazłam na nią sposób. Od razu zapowiadam, że teraz nie jest wcale idealnie, ale całkiem dobrze. :)


Do dwóch łyżeczek maski dodałam pół łyżeczki oleju z pestek winogron, pół łyżeczki  olejku Yves Rocher i łyżeczkę skrobi ziemniaczanej. Całość trzymałam pół godziny pod czepkiem i ręcznikiem, a potem zmyłam Babydreamem.

Mieszanka była bardzo gęsta, pachniałą wanilią i olejkiem Yves Rocher, więc jest ok. ;) Nałożyłam ją na zbyt mokre włosy, więc część spłynęła, ale to nie zmieniło działania.

Teraz nie powoduje przeproteinowania, za to zmięczka i wygładza włosy a także nawilża, jednak nie w takim stopniu, w jakim bym chciała. Sprawia, że lepiej się układają i niezwykle łatwo rozczesują. Mam wrażenie, ża tak przygotowana maska rozprostowuje włosy, co mi się nawet podoba.
Jeśli chodzi o jej minusy, znalazłam tylko jeden. Podczas zmywania końcówki są poplątane i szorstkie. Ale ten efekt uboczny szybko przestaje dawać się we znaki i końce wyglądają nieźle. :)

8 komentarzy:

  1. tyle czytałam o dodawaniu skrobi do masek, a jakoś zawsze mi nie po drodze ;p w końcu spróbuję, efekty zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także często mieszam Kallosa ze skrobią ziemniaczaną + jakiś olej.. Efekty są super! Włosy mięciutkie i błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam konsystencję masek wzbogaconych skrobią:) Fajna sprawa, szczególnie gdy mamy do czynienia z maską która np jest za rzadka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tą maskę uwielbiam bez żadnych dodatków. możesz powiedzieć czy oleje, które ty używasz można zastąpić innymi np macadamia i efekt będzie równie dobry? jakie zadanie odgrywa skrobia ziemniaczana?

    OdpowiedzUsuń
  5. Z jednej strony fajna do ulepszania, z drugiej strony bubel - to bardzo skutecznie odstrasza od kupowania ;x Muszę w końcu spróbować dodać skrobi do jakiegoś bubla, niech tylko jakiś się nawinie :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również zaczęłam dodawać skrobi, albo odżywki białkowej.
    Takie połączenia są niezawodne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja czasem dodaję skrobię do masek ale jakoś nie zauważyłam większych efektów ;p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...