10.10.2013

Konkurs - wygraj maski Biovax!

Dzisiaj bardzo zaskoczył i ucieszył mnie fakt, że mam już 101 obserwatorów. :D Jakiś czas temu stwierdziłam, że gdy blog zdobędzie 100 obserwatorów, zorganizuję jakiś konkurs, żeby się odwdzięczyć. A jako, że zaproponowano mi ostatnio współpracę, na której mogę trochę zarobić, postanowiłam zaszaleć. ;) Wygrać możecie 3 wybrane maski Biovax. :)



By wziąć udział w konkursie trzeba:
  • być publicznym obserwatorem bloga
  • lubić bloga na facebooku
  • zgłosić się w komentarzu podając adres e-mail
  • napisać na katsuminiedobra@gmail.com i opisać krótko swoje włosy i ulubiony kosmetyk do nich, w tytule wpisując "KONKURS" (żeby mail nie zgubił mi się wśród innych, ani komentarz wśród setek innych komentarzy)
Konkurs trwa do 10 listopada. Wysyłka tylko na terenie Polski.
Zapraszam do udziału i powodzenia. ;)

16 komentarzy:

  1. kochana często do Ciebie zaglądam i uważam,że bez Ciebie moje rozdanie nie może się odbyć! :) przygotowałam coś specjalnego - do wygrania najnowszy paesebox! Chętna? Zapraszam do siebie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje tylu obserwatorów! Zgłoszę się do konkursu - a co tam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja sie zglaszam :)
    Obserwuje jako : Karen Sypmatyczna
    Facebook : Asia S.
    Mail : mela00@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się i ja :)
    Obserwuję; Michasia S.
    Facebook: Michalina S.
    Mail: michasiamini444@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. to teraz troszkę żałuję braku fejsa:D

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja również się zgłaszam! ;)
    Obserwuję jako: Kasia Kowalska
    Facebook: Kasia K.
    email: katherine18@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział w konkursie :)
    Obserwuję jako: paula a
    Facebook: Paulina K.
    email: kosmetyczneszalenstwo7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję: Czarna Wiedźma
    Facebook: Ola P.
    email: megami.honou@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako : Paula
    Facebook : Paulina G
    email : paua@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje jako : Małgosia
    Facebook : Małgosia K****
    Mail : daphne555@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję jako: Karolina W.
    Facebook: Karolina W********
    Mail: Elokarolina@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Biovaxy! Mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję przetestować wszystkie wersje *.* Oczywiście biorę udział w konkursie:
    Obserwuję jako: chung
    Na Facebooku: Karolina C.
    Mój mail: hungryhair@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja też się zgłoszę, skoro Cię odnalazłam i jeszcze w dodatku jest konkurs. Żadnego biovaxa jeszcze nie miałam i bardzo chętnie przetestuję :D

    Obserwuję jako: fightthedull
    Na FB lubię jako Włosowelove blog
    email: fightthedull@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako - Nanika89
    Facebook - Aleksandra C
    email - sirenka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Roma Crowley
    Facebook: Romana M
    E-mail: bardzodred@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: mirabel
    Facebook: Michalina Ł
    email: michasia57@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...