30.10.2013

Kosmetyki wybrane na listopad

Ostatnio ostro ruszyłam z denkowaniem wielu kosmetyków. Dlatego, chociaz najchętniej używałabym czegoś innego, wiele kosmetyków, które pojawią się w mojej pielęgnacji w listopadzie chcę już koniecznie zużyć i trochę się do tego zmuszam.

Szampony

Barwa z żurawiną - do oczyszczania
Guhl Vochtbalans - nie jest zły, ale wolę delikatne szampony, chcę go zużyć

Maski

Stapiz Sleek Line Colour - jest niezła, ale nie na tyle bym chciała ją dłużej mieć
Kallos Latte - jak dla mnie bubel, chcę ją zużyć robiąc maski z półproduktami

Odżywki

Garnier Fructis Color Resist - całkiem fajna
Palmolive AntiKlit - nie sprawdza się przy twardej wodzie, spróbuję robić jakieś mieszanki przy jej użyciu

Zabezpieczanie

Serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk - miałam lepsze sera i chcę je zużyć do końca roku
Ziaja Codzienna Pielęgnacja, odżywka b/s do każdego rodzaju włosów - używałąm jej na początku włosomaniactwa i lubiłam ją, dlatego do niej wrócę

Wcierka, oleje

Seboravit - jako alternatywa dla kozieradki, fajnie sprawdza się gdy nałożę jeszcze na to olej
Olejek łopianowy z arganowym Green Pharmacy - będę go nakładała na Seboravit
Olej sojowy - zastąpi olejek Yves Rocher
Olej z pestek winogron - jak zwykle od miesięcy, bo go uwielbiam :)

Inne

Skrobia ziemniaczana - polubiłam dodawanie jej do masek
Imbir - na wypadanie i przyśpieszenie porostu
Sok z aloesu - będę go dodawała do szamponów i masek, przyda mi się też przy olejowaniu

7 komentarzy:

  1. Sporo sobie wyznaczyłaś, ja miałam jedną z tych masek z Sleek Line ale strasznie obciążała mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem bardzo ciekawa Kallosa ;) zamierzam go kupić w najbliższym czasie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ostatnio zaczęłam denkować niektóre produkty. W pierwszej kolejności wybrałam te, które mam najdłużej i jest ich najmniej. W ciągu miesiąca udało mi się pozbyć już kilku opakowań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę wytrwałości w denkowaniu :)
    U mnie Kallos też się raczej nie sprawdza, za to maskę Stapiza uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maska Sleek Line kiedyś była o wiele lepsza. Coś zmienili w składzie, bo teraz nie działa już tak dobrze. A szkoda, bo kiedyś efekt po jej użyciu był niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  6. może i ja w końcu się odważę otworzyć tą wielką butlę:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Seboravit widziałam i myślę, że go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...