02.10.2013

Pierwsza wymianka :)

Ostatnio z niejaką Kingą wymieniłyśmy się kilkoma odlewkami, była to dla mnie pierwsza wymianka, więc byłam bardzo podekscytowana. :) Ode mnie Kinqa94 dostała odlewki masek Seri Natural Line Repair & Nutrition i Stapiz Sleek Line Colour, odżywki Garnier Fructis Nutri Repair 3 oraz olejku Yves Rocher Reparation.

A ja parę dni temu dostałam to:


  • mocznik
  • olej ryżowy
  • olej sojowy
  • rybki GAL keratynowe
Narazie jeszcze niczego nie używałam, ale mój chłopak używał. ;) Miałam gorszy humor i żeby sprawić mi przyjemność poprosił, żebym przygotowała mu maskę. :D Jednym ze składników był olej ryżowy.
A więc październik będzie miesiącem testów. ;)

4 komentarze:

  1. Hah, dobrze, że mamy takich testerów:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zatem owocnych testów :) Jestem bardzo ciekawa działania tych olejów

    OdpowiedzUsuń
  3. No zobacz jaki uczynny :D
    Życzę miłych testów!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...