16.10.2013

Plan na denko - co chcę zużyć do końca roku

Wiem, że do końca roku zostało jeszcze 2,5 miesiąca, ale kosmetyków, które chciałabym wykończyć, jest całkiem sporo. Niektóre z nich zwyczajnie się nie sprawdziły, ale szkoda mi wyrzucać i chcę pokombinować, żeby w jakiś sposób je wykorzystać. Innych i tak stale używam, lub zamierzam niedługo używać i do tego czasu już się skończą.

 Od lewej:

  1. Odżywka Palmolive AntiKlit - nie sprawdza się przy twardej wodzie, a z miękką mam do czynienia zbyt rzadko, by trzymać ją do tego czasu.
  2. Szampon Barwa z żurawiną - używam go conajmniej 2 razy w miesiącu w takich ilościach, że powinien się skończyć w ciągu kilku miesięcy, Potem chcę przetestować inne wersje.
  3. Szampon Guhl Vochtbalans - chcę kiedyś mieć kolekcję samych delikatnych, lub samych oczyszczających szamponów, a ten ma SLES.
  4. Olejek łopianowy z olejkiem arganowym Green Pharmacy - staram się go używać co najmniej raz w tygodniu, więc do grudnia już go nie będzie. Kupię go ponownie lub zainwestuję w inną wersję.
  5. Szampon Garnier Fructis Nutri Repair 3 - to samo, co przy szamponie Guhl, z tym, że ten ma bogatszy skład oraz silikony.
  6. Odżywka Garnier Fructis Nutri Repair 3 - mam 3 opakowania tej odżywki i to, rozpoczęte, chciałabym już mieć z głowy. ;)

Od lewej:

  1. Wcierka Seboravit - zużyję ją w listopadzie
  2. Odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów - kiedyś namiętnie jej używałam, czas do niej wrócić i zrobić miejsce dla odżywki Garniera, która czeka na swoją kolej od kilku miesięcy.
  3. Maska Kur Profi Line Repair & Shine - już się kończy, nie chcę trzymać kilku opakowań z resztkami kosmetyków, a słoik się przyda.
  4. Maska Stapiz Sleek Line Colour - zajmuje dużo miejsca i nie należy do moich ulubionych masek (choć nie jest zła) 
  5. Serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk - mam już swoich faworytów, jeśli chodzi o zabezpieczanie. Tego serum zamierzam używać w najbliższym czasie, więc liczę, że do grudnia się skończy i będę miała więcej miejsca na półce.
Na niebiesko zaznaczyłam kosmetyki, za które mogę się wymienić (albo u mnie się nie sprawdziły, albo już mi się przejadły - niektórych kosmetyków miałam duże ilości). Może jest ktoś chętny? ;)

13 komentarzy:

  1. Odżywkę Fructis na pewno sobie kiedyś kupię.
    Tyle pozytywnych opinii, a moje włosy lubią się z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki żeby udało Ci się zrealizować swój plan :)

    OdpowiedzUsuń
  3. eEe nie jest tego dużo az tak. Ja bublowe szampony zużywam na pierwsze mycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale niektórych kosmetyków jest całkiem sporo w opakowaniu. A szampony nie są bublami, są całkiem niezłe, ale Guhla zużyłam już dużo a Fructis ma silikony, których chcę unikać w szamponach. Uparłam się i już. :D

      Usuń
  4. Ja bublowe odżywki używam do golenia nóg :) Cud miód i orzeszki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam jeszcze parę słabszych kosmetyków do zużycia, ale dobrze mi idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serum z Marionu używam i bardzo lubię. :D Jest już praktycznie na wykończeniu i zastanawiam się, czy nie kupić jedwabiu z GP, tak dla odmiany.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w denkowaniu zycze, dasz rade ;)!

    OdpowiedzUsuń
  8. noo trochę tego masz,ale dasz rade! powodzenia :)
    fajny blog,ciekawe recenzje z pewnością będe zaglądać tu częściej i wypatrywać twojego denka ...obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. a już się bałam, że tylko ja zaczynam buteleczki wcierek i ich nie kończę:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Do końca roku spokojnie sobie z tym poradzisz :) Też mam seboravit czekający na lepsze czasy :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiadając na pytanie u mnie, Kulpol sprawdził się u mnie bardzo dobrze :) Zahamował wypadanie, sprawił, że włosy ruszyły z miejsca i zaczęły rosnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. poluję na tą maskę stapiz sleek line , bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...