07.10.2013

Tydzień z życia moich włosów (20)

Minął kolejny tydzień, który był dla moich włosów bardzo dobry. :) Jestem z nich ostatnio na prawdę dumna!
Picie skrzypokrzywy trochę mi się nie udaje... Piłabym, gdybym mogła znaleźć skrzyp...

30 września
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: olejek Yves Rocher Reparation na noc (na mokro)
Suplementy: -

1 października
Mycie: odżywka Garnier Ultra Doux Avokado i Karite, szampon Babydream
Zabezpieczanie: serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: -

2 października
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: -

3 października
Mycie: odżywka Palmolive AntiKlit, szampon Babydream, odżywka Garnier Fructis Color Resist
Zabezpieczanie: serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: -

4 października
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: -
Suplementy: -

5 października
Mycie: szampon Barwa z żurawiną, maska Kallos Latte
Zabezpieczanie: serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: -
Suplementy: -

6 października
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: olejek Green Pharmacy, łopianowy z arganowym na skalp, olej z pestek winogron na długość (na mokro, na noc)
Suplementy: -

17 komentarzy:

  1. prosty tydzień :) przeczytałam 'AntiKit', to już drugi raz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli chodzi o znalezienie skrzypu w bałaganie, to nie pomogę:D ale jeśli o sklep to najpewniej jest szukać w aptece. Ja w wielu sklepach szukałam na marne, a w aptece nawet jak nie mają teraz to zamówią i w kilka dni będziesz miała:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez kupilam swoj skrzyp w aptece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. doz.pl jest moim ukochanym miejscem w aptecznym świecie :)
      Jak spisuje się olej Yves Rocher? Warto dorzucać do listy zakupów?

      Usuń
    2. Jest jednym z moich ulubionych olejów. :)

      Usuń
  4. Zuo ;) skrzyp to się w zielarskim kupuje ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jakaś różnica między skrzypem z zielarskiego a z apteki?

      Usuń
    2. Nie wydaje mi się, kolega chciał doradzić gdzie mogę kupić, bo nie mogłam znaleźć ;)

      Usuń
  5. W sop w zielarskim nie było? Bo chyba go ostatnio chyba go widziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tego olejku z Yves Rocher - masz może jego recenzję? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawiła się już, poszukaj w zakładce 'Recenzje', powinna gdzieś tam być. ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Z moich obliczeń jasno wynika, że za 2 lata będe miał 80 cm włosy ;)
    Ale ten skrzyp to syntetyk :)
    Musisz wziąść naturalny z lasu lub pola :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 80 cm to za dużo, szczególnie u faceta, przykro mi. Zerwałam sobie kiedyś trochę skrzypu ale go zgubiłam. :c

      Usuń
  8. podziwiam cię że tak wytrwale wcierasz koziaderkę ja od miesiąca nie mogę wykorzystać 100 ml buteleczki wody brzozowej ;pp

    OdpowiedzUsuń
  9. Na kozieradkę chyba się nigdy nie zdecyduję..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...