13.10.2013

Tydzień z życia moich włosów (21)

Od jakiegoś czasu włosy okropnie mi lecą. Tak jak kiedyś, przed wcieraniem kozieradki, mimo, że nadal ją stosuję. Wiem, że to może być spowodowane jesienią, ale mimo to trochę mnie to niepokoi... A skrzyp już dorwałam i piję od prawie tygodnia. :)

7 października
Mycie: odżywka Palmolive AntiKlit, szampon Babydream, odżywka Garnier Fructis Color Resist
Zabezpieczanie: serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: -
Suplementy: -

8 października
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: serum olejowe (woda, olej z pestek winogron, odżywka Garnier Ultra Doux Avokado i Karite)
Suplementy: -

9 października
Mycie: szampon Babydream, odżywka Garnier Fructis Nutri Repair 3
Zabezpieczanie: serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

10 października
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: serum olejowe
Suplementy: skrzypokrzywa

11 października
Mycie: odżywka Garnier Fructis Color Resist, szampon Babydream, odżywka Garnier Fructis Color Resist
Zabezpieczanie: serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

12 października
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

13 października
Mycie: Maska Kallos Latte, na skalp maska Kallos Latte z imbirem i olejkiem łopianowym z arganowym Green Pharmacy
Zabezpieczanie: serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: olej z pestek winogron na mokro przed myciem (2h)
Suplementy: skrzypokrzywa

4 komentarze:

  1. Ja też na jesień zaczęłam pić ziółka (:. Niestety, wypadanie o tej porze roku to coś, z czym chyba się muszę pogodzić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kozieradka u mnie na wypadanie nie zadzialala zupelnie. Mam nadzieje, ze u Ciebie lepiej sie sprawdzi :) Ja w tym miesiacu stawiam na tymianek, ale jak na razie zadnych pozytywnych rezultatow ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. może też pomyślę w końcu o powrocie do skrzypokrzywy:)):)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja akurat zaczynam brać suplement ze skrzypem i pokrzywą ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...