20.10.2013

Tydzień z życia moich włosów (22)

Moje włosy wpadły chyba ostatnio w jesienną deprechę, a ja wręcz przeciwnie. Jestem jakoś wyjątkowo zadowolona, na pewno przyczynił się do tego fakt, że rozpoczęłam eksperymenty ze skrobią ziemniaczaną. ;)

14 października
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

15 października
Mycie: szampon Babydream, maska Kur Profi Line Repair & Shine
Zabezpieczanie: serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

16 października
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: olejek Yves Rocher Reparation na noc, na skalp olejek łopianowy z olejkiem arganowym Green Pharmacy
Suplementy: skrzypokrzywa

17 października
Mycie: maska Kur Profi Line Repair & Shine, szampon Babydream, odżywka Garnier Fructis Color Resist
Zabezpieczanie: serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

18 października
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

19 października
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

20 października
Mycie: szampon Barwa z żurawiną + cukier, maska Stapiz Sleek Line Colour + skrobia ziemniaczana
Zabezpieczanie: serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

5 komentarzy:

  1. podziwiam za systematyczność ze skrzypokrzywą. Mi regularność w stosowaniu różnych rzeczy wychodzi dobrze z wyjątkiem właśnie skrzypokrzywy i wcierek:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej ja nigdy nie mogę się spiąć i używać wcierek regularnie :p tak 3maj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje wlosy tez jakby jesiennie stracily "chec zycia" ;) Skrobie mialam wyprobowac i oczywiscie do dzisiaj tego nie zrobilam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę mycia włosów co drugi dzień. Ja muszę to robić niestety codziennie, co bywa męczące :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ja nie mam takiej systematyczności jeśli chodzi o skrzypokrzywe. U mnie nigdy się to nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...