27.10.2013

Tydzień z życia moich włosów (23)

W piątek po raz trzeci od lipca złamałam swój zakaz kupowania kosmetyków do włosów. Oto co złowiłam w niezłej promocji:


21 października
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: olejek Yves Rocher na noc na długość
Suplementy: skrzypokrzywa

22 października
Mycie: maska Kallos Latte + skrobia ziemniaczana + olej z pestek winogron + olejek Yves Rocher, na skalp odżywka Garnier Ultra Doux Avokado & Karite + olejek łopianowy z olejkiem arganowym Green Pharmacy + imbir, szampon Babydream, odżywka Garnier Fructis Color Resist
Zabezpieczanie: serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

23 października 
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

24 października
Mycie: szampon babydream, odżywka Garnier Fructis Color Resist
Zabezpieczanie: serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

25 października
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: -

26 października
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: olej z pestek winogron na noc na długość
Suplementy: skrzypokrzywa

27 października
Mycie: odżywka Garnier Fructis Color Resist, szampon Babydream + aloes, maska Kur Profi Line Repair & Shine + skrobia ziemniaczana
Zabezpieczanie: serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

8 komentarzy:

  1. Sok z aloesu chcę kupić od pół roku, ale niestety jest dosyć drogi. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przypomniałaś mi, że muszę kupić sok z aloesu, całkiem o tym zapomniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sok z aloesu ach zapomniałam ! trafia na moją chciej listę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam też tą ogromną butlę, ale boję się ją otwierać, bo po otwarciu może stać wg wskazań ok.miesiąca, a chyba nie mam jeszcze opracowanego aż tak intensywnego planu pielęgnacji tym sokiem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu ja nigdy nie mogę trafić na ten sok w takiej promocji! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. W Lbn sok z aloesu bez promocji można kupic za 15 zł/1l...udało mi się i nie muszę przepłacać a dostepu do SP nie mam ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obok takiej promocji nie mozna przejsc obojetnie, wiec czuj sie usprawiedliwiona ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. też używam olejku z YR na noc ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...