07.11.2013

Dwa sprawdzone sposoby na przedłużenie świeżości włosów + przypomnienie o konkursie

Kolejny raz w ciągu ostatnich paru tygodni nie myłam włosów od 3 dni, a wyglądają lepiej niż wcześniej po dwóch dniach bez mycia. Myślę więc, że ten krótki post będzie szczególnie przydatny dla dziewczyn myjących włosy codziennie, może któryś sposób i u Was się tak sprawdzi. :)

Szampon z sokiem z aloesu Ale nie taki gotowy. Jak niektóre z Was wiedzą, ostatnio kupiłam sok z aloesu i to właśnie jego używam. Dodaję kilkanaście kropli do porcji szamponu. Używałam Babydreamu i Guhl Vochtbalans, za każdym razem działanie na skalp było takie samo: włosy dłużej zachowywały świeżość.

Seboravit + olej O tej wcierce pisałam, że solo podrażniała skalp, za to z ograniczeniem przetłuszczania niespecjalnie sobie radziła. Co innego, gdy po jej wtarciu nakładam na skalp również olej, ten, lub z pestek winogron. Wtedy po podrażnieniach nie ma śladu, skóra głowy nie swędzi mnie nawet 3 dnia po myciu jak to było dotychczas a włosy są świeże dzień dłużej. :)

Przypominam o konkursie, zostały 3 dni!

7 komentarzy:

  1. Właśnie jestem w trakcie opracowywania własnej receptury na ograniczenie przetłuszczania. Na razie jestem zadowolona, ale może z czasem dołożę też Twoje sposoby do mojej rutyny.

    Ps. Jak to się stało, że nie trafiłam do Ciebie wcześniej?

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę wyprobowac tego patentu z aloesem, chetnie bym rzadziej myla wlosy:))

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy patent z sokiem z aloesu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze wypróbować tego pierwszego sposobu!
    Na Seboravit czaję się na grudzień, więc myślę, że oba sposoby będą u mnie testowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patent z aloesem podsune Siostrze, jak i u Niej sie sprawdzi bedzie mega szczesliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wciąż poluję w superpharm na promocję soku aloesowego, ale coś nie mogę trafić. A tu kolejne zastosowanie dla niego

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już różnych cudów próbowałam na przedłużenie świeżości, jedne wypadły lepiej, inne gorzej, ale tych tutaj nie znałam. Na pewno spróbuję z aloesem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...