29.11.2013

Kosmetyki wybrane na grudzień

Nareszcie jestem!  :D Stęskniłam się! Niestety przez 3 tygodnie będę miała jeszcze problemy z tym, żeby tu wpadać.

Wracając to tematu, w grudniu prawie w ogóle nie zmienię pielęgnacji włosów, dalej skupiam się na denkowaniu.

Mycie

Guhl Vochtbalans, Garnier Fructis Nutri Repair 3, Barwa z żurawiną - intensywnie denkuję

Odżywianie

Odżywki Palmolive AntiKlit i Garnier Fructis Color Resist, maski Kallos Latte oraz Stapiz Sleek Line Colour - również denkuję, przy pomocy chłopaka może uda mi się je zużyć do końca roku.

Zabezpieczanie

Odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów - mój pierwszy "świadomy" kosmetyk do zabezpieczania, używam go z przerwami od stycznia więc do początku przyszłego roku powinnam go zużyć.
Serum Marion Natura Silk Śietlisty Połysk - całkiem je lubię, ale mam tyle kosmetyków do zabezpieczania, że cześci muszę się jak najszybciej pozbyć.

Olejowanie

Olej z pestek winogron i olej sojowy - moi ostatni ulubieńcy :)

Wcierki

Seboravit i olejek łopianowy Green Pharmacy z olejkami z drzewa herbacianego i rozmarynu - świetny duet
Kozieradka - wrócę do niej, gdy skończy mi się Seboravit

Inne

Keratynowe rybki GAL - moje odrosty je uwielbiają ;)
Skrobia ziemniaczana - całkiem fajny dodatek do masek
Imbir - używam go regularnie od kilku miesięcy, dodaję go do odżywek, które nakładam na skórę głowy

7 komentarzy:

  1. Ja w koncu musze zakupic sobie olej z pestek winogron :) Albo ze slodkich migdalow, na moje wlosy powininny byc te oleje calkiem niezle :) Olejek z GP mam ale w wersji czerwonej od jakis 2 mieciecy, ale uzylam raz i jakos nie kusi mnie sięgnięcie po niego po raz kolejny... Moze sie skusze w koncu, bo stoi i czeka :) Szampony i odzywki z Garniera polubilam ostatnio, moje wlosy lubią te produkty.
    Miłego denkowania :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaprasza na konkurs do mnie, możliwość wygrania ciekawych nagród : ) http://ewulette.blogspot.com/2013/11/love-me-green-konkurs.html

    Pozdrawiam i przepraszam za spam, chciałabym aby sie więcej osób o tym dowiedziało, może Tobie przypadną do gustu nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie kupić do wypróbowania te rybki GAL :)
    Może i moje odrosty się z nimi polubią!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog, zapraszam do mnie http://beauty-by-cleeoo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, ze masz pomocnika do denkowania ;) Ja rowniez usilnie probuje "wykonczyc" kilka masek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe porady :) Zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...