18.11.2013

TAG Liebster Award po raz kolejny

Odpuściłam sobie już odpowiadanie na pytania, bo zwyczajnie mi się to znudziło. Ale teraz zostałam otagowana przez osobę, do której żywię sympatię i teraz nawet sprawi mi to przyjemność. ;)

1. Twój ulubiony film?
Jednego nie potrafię wybrać, ale uwielbiam filmy takie jak Bandslam, Braveheart, Rodzina Adamsów. Ogólnie te o muzyce rockowej, horrory, czarny humor.. ;)
2. Kino czy teatr?
Wolę kino, ale co jakiś czas mam ochotę wybrać się do teatru. Tak czy inaczej, nie chodzę ani do kina, a ni do teatru, nie stać mnie. :P
3. Alternatywne cięcie czy klasyczna fryzura?
Na swojej głowie wolę klasyczne cięcie, ale u niektórych bardzo podobają mi się np. irokezy. Czasami mam ochotę zrobić sobie coś w tym stylu, ale źle bym się czuła w takiej fryzurze.
4. Jaka muzyka Cię inspiruje?
Najbardziej poslki punk. Szczególnie Plagiat199 (i tutaj pozdrowienia :D) oraz Włochaty.
5. Co najbardziej lubisz robić?
Blogować? :D Lubię słuchać muzyki, nie mogę bez tego żyć, robić zdjęcia i podejmować próby gry na gitarze. :D Od czasu do czasu zabieram się za napisanie czegoś.
6. Czy wlosomaniactwo wpływa na Twoje plany przyszłościowe?
Jak najbardziej! Zamierzałam zatrudnić się w jakimś studiu urody a ostatnio wpadłam na pomysł założenia kiedyś własnej drogerii. :D Szczególnie dbałabym o to, by znalazło się w niej dużo najlepszej jakości kosmetyków do włosów. ;)
7. DIY czy sklepowe rzeczy?
To zależy. Jeśli wiem, że zrobię coś sama lepiej to to robię, ale czasami wolę nie ryzykować. :D
8. Co sprawia Ci największą radość?
Chyba chwile, gdy spotykam się z chłopakiem i znajomymi i nam odwala, robimy różne głupie rzeczy. Poza tym dbanie o włosy, swoje i cudze, oraz słuchanie muzyki, szczególnie na żywo. Uwielbiam jeździć na koncerty i szaleć sobie w pogo!
9. Najbardziej szalony plan, jaki masz zamiar spełnić w przyszłości
Nie wiem czy to szalone, ale... Po liceum albo po studiach zaczynam zrobić sobie rok przerwy i pojechać autostopem w podróż po Europie, bez pieniędzy, bez niczego. Tak, mówię poważnie.
10. Czynnosć, której chciałabyś się nauczyć to?
Chciałabym się doskonalić w muzyce i fotografii, dążyć do perfekcji i kiedyś stwierdzić, że umiem to robić.

4 komentarze:

  1. ja też nie mogłabym wybrać jednego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaale mi miło:))) ja też nie mogłabym wybrać jednego filmu:D a co do plagiatu, to chyba do końca świata będziemy się tak pozdrawiać przy jakiś wspominkach:D

    OdpowiedzUsuń
  3. też chcialam wyruszyć w taką podróż, ale jak skończyłam liceum to troche straciłam do tego zapał :P ale może kiedyś, tylko u mnie to nie miałoby byc autostopem tylko hippisowskim ogórkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka podroz tez mnie kiedys kusila :) Pozniej przyszlo "dorosle" zycie i marzenia poszly w odstawke ;) Mam nadzieje, ze uda Ci sie Twoje zrealizowac :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...