04.11.2013

Tydzień z życia moich włosów (24)

Jestem z niezłym szoku, nie myłam włosów trzy dni a one były w dobrym stanie. Przypuszczam, że to sprawka aloesu dodawanego do szamponu, bo moja pielęgnacja włosów i skalpu nie zmieniła się pod żadnym innym względem.

28 października
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: -

29 października
Mycie: maska Kallos Latte + olejek Yves Rocher Reparation + olej z pestek winogon + skrobia ziemniaczana, szampon Babydream + aloes
Zabezpieczanie: serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

30 października
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: olejek Yves Rocher Reparation
Suplementy: skrzypokrzywa

31 października
Mycie: odżywka Palmolive AntiKlit + aloes _ odżywka Garnier Ultra Doux Avokado & Karite, Babydream + aloes, odżywka Garnier Fructis Color Resist
Zabezpieczanie: serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

1 listopada
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

2 listopada
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: kozieradka
Olejowanie: -
Suplementy: akrzypokrzywa

3 listopada
Mycie: szampon Barwa żurawinowa, maska Kur Profi Line Repair & Shine + skrobia ziemniaczana
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

7 komentarzy:

  1. Kurczę, wszystko spisane:) Fajny sposób żeby sprawdzić co najlepiej u Ciebie działa.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że aloes Ci służy :) też go lubię. i także coraz częściej dodaję mąkę ziemniaczaną do masek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak przedłużył świeżość to chyba i ja w końcu się zbiorę na odwagę i otworzę tą wielką butelkę:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju aloes. Mogłam wziąć od cioci jak mi dawała w donicy:D
    Wiesz nie mogę się doczekać kiedy dodasz kolejne piękne zdjęcia mężczyzn w długich włosach<3 poprzednie posty tego typu oglądałam już wiele razy:) boscy są.
    Magdeusz

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba tez sprobuje z tym aloesem i bd ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę dać drugą szansę aloesowi! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś też tak wszystko notowałam w kalendarzyku a teraz mi się już nie chce :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...