30.11.2013

Tydzień z życia moich włosów (28)

Ten tydzień pielęgnacji włosów, jak kilka ostatnich, był zapełniony sokiem z aloesu. Teraz powoli go odstawiam z powodu mrozu. ale czasami jeszcze się pojawi.

Dziś zrobiłam zdjęcie do jutrzejszej aktualizacji i przyznam się już, że jestem mile zaskoczona tym, jak wygląda długość drugi dzień po myciu. :)

25 listopada
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: Seboravit, olejek łopianowy Green Pharmacy z olejkami z drzewa herbacianego i rozmarynu
Olejowanie: sok z aloesu, olej sojowy
Suplementy: skrzypokrzywa

26 listopada
Mycie: odżywka Palmolive AnttiKlit, szampon Guhl Vochtbalans + sok z aloesu, maska Stapiz Sleek Line Colour
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

27 listopada
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

28 listopada
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: Seboravit, olej łopianowy Green Pharmacy z olejkami z drzewa herbacianego i rozmarynu
Olejowanie: sok z aloesu, olej z pestek winogron
Suplementy: skrzypokrzywa

29 listopada
Mycie: odżywka Palmolive AntiKlit, szampon Guhl Vochtbalans, maska Kallos Latte + odżywka Garnier Fructis Color Resist
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: -

30 listopada
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

1 grudnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: Seboravit, olej ryżowy
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

5 komentarzy:

  1. ale ładnie wszystko rozpisałaaś:)) też muszę założyć sobie dzienniczek pielęgnacji moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem aktualizacji :) Taka intensywna pielegnacja nie moze byc obojetna dla wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie także przydałaby się taka rozpiska ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. to już czas na aktualizację ! :o ale ten czas leci ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę tego zapisywania, sama jakiś czas też prowadziłam tego typu zapiski i ułatwiało mi to sprawę. Dlaczego ja przestałam?!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...