16.11.2013

Wishlist, część 1 - szampony

Post ten zainspirowany jest prośbą rodziny mojego chłopaka. Dostaliśmy polecenie, by wybrać sobie jakiś prezent pod choinkę a cóż innego niż kosmetyki do włosów mogłabym zachcieć? Oprócz nowej gitary i canona eos 600d, o czym nie mogę narazie nawet myśleć. ;) Zastanawiam się też nad biletem nad pewien koncert, ale jeszcze się niezdecydowałam. :D

Zacznę od szamponów, których zdobycie jest chyba łatwiejsze:

Facelle



Alterra - wszystkie wersje



Teraz te, o które trzeba się bardziej postarać:

Love2mix do włosów zniszczonych

Love2mix stymulujący porost włosów

Natura Siberica, szampon neutralny

Planeta Organica, fiński szampon do wrażliwej skóry głowy


Receptury Agafii, szampon wzmacniający



Tigi Love, Peace & The Planet, Eco Awesome




Ten marzy mi się zdecydowanie najbardziej. Przepadłam gdy zobaczyłąm go gdzieś w Holandii w pewnym sklepie fryzjerskim i przeczytałam skład...

A jakie szampony są na waszej chciejliście? Poleciłybyście coś oprócz tych, które wymieniłam?


15 komentarzy:

  1. Miałam Alterrę i jakoś mnie nie powaliła. Facelle mam w piance i używam czasem do zakwaszania, jest ok. Ja nie mam szczególnych marzeń szamponowych, choć lubię te z Planeta Organica i Love2mix. Jak dla mnie są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie do facelle bardzo zniechęciła masa opinii, że wzmożył u niektórych wypadanie. Miałam go i jakbym miała wrócić to stosowałabym tylko na długość:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka wersji alterry najbardziej spasowała mi : papaja i babmus. Facelle również jakoś na początku używałam, później przerzuciłam się na alterre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pokaźna lista jak na same szampony :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a bilet to na jaki koncert? :) mi tam szampony szczegolnie nie zawracaja glowy ale moglabym miec wszystkie oleje pod sloncem...hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie znam żadnego z Twojej listy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na mojej chciejliście na pewno jest Love2Mix, w koncu musze sie skusic + odżywka :))
    Obserwuje z przyjemnością! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love2mix do włosów zniszczonych - jest i na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od jakiegos czasu marzy mi sie Love2mix stymulujący porost włosów :) Szampon Natura Siberica, choc pokladalam w nim duze nadzieje, okazal sie u mnie niewypalem na maksa ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Szampon stymulujący porost włosów mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love2Mix do zniszczonych mogę polecić.
    U mnie sprawdza się super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam jeden szampon z alterry i mi nie przypadł do gustu, źle się pienił, a konsystencja taka glutowata ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nie miałam niczego z Twojej listy, sama przymierzam się do zakupu nowego Garniera, albo może wypróbuję Dove :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba też muszę zrobić sobie taka chcej listę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle szamponów, na które mam ochotę... a miałam tylko 2 z tej listy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...