13.11.2013

Wygrana u Kany - dostałam paczkę! :)

Wczoraj przyszła do mnie paczka od Kany, na którą czekałam z niecierpliwością. :) Najbardziej ucieszył mnie widok mojej ukochanej maski. :)


W paczce znalazły się:

  • maska Biovax do włosów suchych i zniszczonych - moja ulubiona!
  • keratynowe rybki GAL
  • suplement Capivit
  • herbatka ze skrzypu
  • regenerujący krem do rzęs L'biotica
  • maska Natur Vital do włosów wypadajacych
  • suchy szampon, którego na zdjęciu nie ma
Cieszyłam się jak dziecko otwierając paczkę.  :)

15 komentarzy:

  1. gratuluję wygranej, fajne kosmetyki masz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje, super kosmetyki!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczesciara :D! Gratuluje, bardzo fajna wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wygrana:) Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałabym podobną reakcję :D
    ps. a to nie herbata z pokrzywy ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam jest napisane, że to skrzyp. ;)

      Usuń
  6. Maski z Natur Vital zazdroszczę :)
    I gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Też uwielbiam tą maskę Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ! :) Ciekawa jestem jak ci się sprawdzi to serum do rzęs ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :) Też bym się tak cieszyła otwierając paczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wygranej ;) nie dziwie się, że się cieszysz, bo nagrody są naprawdę bardzo fajne i dobre dla włosków ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...