31.12.2013

Kosmetyki wybrane na styczeń

Tak mi jakoś rozkosznie z myślą, że jeszcze parę dni i będę obchodziła rocznicę mojego włosomaniactwa. :) Jutrzejsza aktualizacja będzie chyba najważniejsza w historii mojego bloga, nie wiem czemu się tak tym ekscytuję. :D

A oto kosmetyki, którymi będę karmiła moje sianko w przyszłym miesiącu (kolejny raz muszę was przeprosić za jakość zdjeć):



  • Szampon Babuszki Agafii na łopianowym propolisie - testuję go od paru tygodni, planuję jego recenzję na drugą część stycznia
  • Szampon Barwa pokrzywowa - do oczyszczania




  • Maska Alterra Granat i Aloes - dam jej jeszcze jedną szansę, jeśli zadziała tak jak ostatnio to się jej pozbędę
  • Maska Biovax Keratyna + Jedwab - zagości na moich włosach po wywaleni Alterry
  • Odżywka Garnier Fructis Nutri Repair - mój ulubieniec, do zdenkowania




  • Odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3 - ostatnio mój ulubiony sposób zabezpieczania włosów to odżywka b/s i na to serum, tej będę używała gdy skończy się Ziaja
  • Serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk - jeden z lepszych kosmetyków tego typu, jakich miałam przyjemność używać :) do zdenkowania
  • Ziaja odżywka b/s Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów - do zdenkowania



  • Olej ryżowy - do olejowania odrostów (które są coraz dłuższe i dłuższe :))
  • Olejek łopianowy Green Pharmacy z olejkami z drzewa herbacianego o rozmarynu - na skalp
  • Olej z pestek winogron - ulubieniec do zdenkowania
  • Olej sojowy - kolejny ulubieniec




  • Skrobia ziemniaczana - dodam jej do maski Alterry, więc możliwe, że użyję jej tylko raz w styczniu
  • Imbir - będę go dodawała do maski lub odżywki i kładła raz w tygodniu na skalp, pomaga mi na wypadanie
  • Woda brzozowa Kulpol - sprawdzę, czy faktycznie jest taka dobra :) pewnie posłuży mi też jako baza pod olej nakładany na skórę głowy

4 komentarze:

  1. miałam wode brzozową i bez szału;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta woda brzozowa mnie kusi.
    Za Barwę i jej Cocamide DEA podziękuję jednak...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej maski Alterra moje wlosy nie polubily. Ciekawe, czy jak dasz jej jeszcze szanse, cos sie zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozejrzę się za odżywką b/s Garnier Fructis Nutri Repair. Wersja do spłukiwania przypadła do gustu moim wysokoporowatym włosom. Latem namiętnie korzystałam z jej dobrodziejstw:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...