07.12.2013

Niewielki haul i wielka radocha :)

Wstąpiłam dziś do Astora po nową Barwę. Oczywiście musiałam obejrzeć też wszystkie inne kosmetyki do włosów i moim oczom ukazał się ten:


Gliss Kur Oil Nutritive, tak zwana maska widmo. ;) Kosztowała tylko 15 zł za 300 ml, więc wzięłam ją bez zastanowienia. Powinnam mieć dalej bana na zakupy, ale wiem, że mogłabym jej więcej nie znaleźć, to była jedyna sztuka. W związku z tym, że jest jej sporo a wiem, że jest na nią dużo chętnych, mogę się skusić na jakąś wymiankę i odlać komuś około 100 ml. :)

Jeśli chodzi o Barwę, tym razem zdecydowałam się na pokrzywową, do włosów przetłuszczających się. Wersja żurawinowa wystarczy mi może na dwa użycia i kiedyś zamierzam do niej wrócić. Pachnie przyjemniej niż pokrzywowa, chociaż ta też ma miły zapach.


No i sprawa ostatnia, chyba nawjażniejsza. Ktoś założył u mnie w mieście Hair Spa. Zamierzam się tam przejść i zapytać o możliwość jakichś praktyk czy współpracy, jestem strasznie nakręcona i liczę, że coś fajnego może z tego wyniknąć. :)

12 komentarzy:

  1. Ta maske widuje codziennie, wiec poczekam jeszcze z jej kupnem, az wykoncze inne zapasy ;) Mam nadzieje, ze uda Ci sie zalapac do Hair Spa :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. no to czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie nałożyłam sobie tą maseczkę, bo dostałam jej odlewkę od Henrietty - i jak na razie jest całkiem nieźle, bo działa bardzo na skręt moich włosów i obłędnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jej też nigdzie nie mogę u siebie znaleźć ...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam tą maskę w mniejszym opakowaniu jest fantastyczna ale trudno dostępna

    OdpowiedzUsuń
  6. duzo dobrego slyszalam o niej, ale poki co kupilam oleo repair :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie zlikwidowali sieć drogerii Astor :// A tylko tam widziałam te maski, w SP są te czarne, ale one mają chyba gorsze składy :/ Czekam więc na recenzję :) I trzymam kciuki za współpracę z Hair Spa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten szampon i bardzo lubię, a maska ciekawaaa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hair Spa? Brzmi bardzo ciekawie :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  10. Maskę mam i nie sprawdzała się na długość.
    Świetnie jednak spisuje się na końcówki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten szampon i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam barwę ale ze skrzypem polnym i jestem zadowolona :) aczkolwiek bardzo chcę spróbować tej z żurawiną :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...