08.12.2013

Tydzień z życia moich włosach (29)

Ostatnio zaczęłam codziennie zabezpieczać końcówki i wyszło im to na dobre. W końcu opanowałam rozdwajanie końcówek, do tego nie puszą się i są zmiękczone. Chyba pozostanę przy tym częstym zabezpieczaniu, tym bardziej, że dalej intensywnie denkuję sporą ilość kosmetyków.

grudnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

3 grudnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: Seboravit, olejek łopianowy Green Pharmacy z olejkami z drzewa herbacianego i rozmarynu
Olejowanie: olej sojowy
Suplementy: skrzypokrzywa

4 grudnia
Mycie: odżywka Palmolive AntiKlit, szampon Guhl Vochtbalans + sok z aloesu, odżywka Garnier FructisColor Resist
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

5 grudnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

6 grudnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: Seboravit
Olejowanie: -
Suplementy: -

7 grudnia
Mycie: maska Stapiz Sleek Line + olej z pestek winogron, na skalp Isana nawilżająca z bawełną + imbir + keratyna + olejek łopianowy Green Pharmacy z olejkami z drzewa herbacianego i rozmarynu
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: -

8 grudnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

Teraz niestety znowu opuszczam Was do piątku.

3 komentarze:

  1. ja kiedyś zabezpieczałam codziennie, teraz zmniejszyłam to do minimum - tylko po umyciu, choć nie byłoby złym pomysłem, wrócić do starych nawyków na zimę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To mi podsunelas pomysl z tym zabezpieczaniem koncowek ;) Rzeczywiscie chyba warto robic to czesciej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ambitnie u Ciebie, ja ostatnio mam focha na moje włosy, a one na mnie - przez co ciężko Nam się współpracuje:(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...