15.12.2013

Tydzień z życia moich włosów (30)

Dzisiaj moje włosy umierają. Od wczoraj od godziny 16 do 6 rano dnia dzisiejszego nie były rozczesywane. Kiedy w końcu to zrobiłam zobaczyłam znowu mnóstwo rozdwojonych końcówek a cała długość była (i jest dalej) niesamowicie sucha. W sumie nic dziwnego, skoro katowałam je wczoraj kilka godzin na koncercie Jelonka. :3 Jestem strasznie niewyspana i nie mam siły zajmować się jakoś szczególnie włosami, stąd moje pytanie do Was: wiecie, jak można w miarę szybko i łatwo odratować takie biedne kłaki?

9 grudnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: Seboravit, olejek łopianowy Green Pharmacy z olejkami z drzewa herbacianego i rozmarynu
Olejowanie: olej sojowy
Suplementy: skrzypokrzywa

10 grudnia
Mycie: odżywka Palmolive AntiKlit, szampon Garnier Fructis Nutri Repair 3 + cukier, maska Kallos Latte + odżywka Garnier fructis Color Resist + olej sojowy
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

11 grudnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

12 grudnia
Mycie: suchy szampon Andrelon Verrassenned Volume
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: olej łopianowy Green Pharmacy z olejkami z drzewa herbacianego i rozmarynu
Olejowanie: olej z pestek winogron
Suplementy: skrzypokrzywa

13 grudnia
Mycie: odżywka Garnier Fructis Color Resist, szampon na łopianowym propolisie od Babuszki Agafii, odżywka Garnier Ultra Doux Avokado i Karite
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: -

14 grudnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: -

15 grudnia
Mycie: szampon Barwa z żurawiną, maska Stapiz Sleek Line Colour
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: olej łopianowy Green Pharmacy z olejkami z drzewa herbacianego i rozmarynu przed myciem
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

7 komentarzy:

  1. Może krótkie olejowanie i odżywka z silikonami?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jelonek:)))) Może siemię lniane? Solo albo w mieszance z maseczką, może maseczka z olejkiem?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siemie lniane na co najmniej godzine albo olej na cala noc ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam tak często, jak np nie myje głowy 2-3 dni i mam związane włosy... wtedy olejuje je i są ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że bardzo dbasz o swoje włosy. Ja też nakładam różne specyfiki.. Teraz mam trochę przesuszone końcówki, mam nadzieję, że jakoś temu zaradzę. :P
    Pozdrawiam i obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Standardowy zestaw u mnie: olej na kilka godzin, mycie czymś delikatnym, maska z dodatkami na kolejne kilka godzin, płukanie. Tak się ratowałam po woodstocku, Wystarczyło :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...