10.01.2014

Hair donation - charytatywne cięcie włosów

Na pewno większość z Was słyszała już o pomyśle wysyłania włosów do organizacji charytatywnych.  Z pasm o długości zazwyczaj większej niż 20 cm robione są peruki dla osób, które w wyniku choroby straciły włosy.

Mi osobiście robi się ciepło na sercu kiedy widzę, jak ktoś poświęca się dla potrzebujących. Pewnie sporo osób zapyta co to niby za poświęcenie. Ale my przecież dobrze wiemy ile serca wkładamy w zapuszczanie włosów, jak długo to trwa i jak przeżywamy stratę kilku centymetrów kłaczków po podcięciu końcówek. ;)

Nawet jeśli większości z tych dziewczyn zbyt wiele to nie kosztuje, dla mnie i tak jest to wzruszające. Jak wszystko co ludzie są w stanie zrobić by pomóc potrzebującym, obcym osobom. A co Wy o tym sądzicie? :)








Ten ostatni filmik zrobił na mnie najlepsze wrażenie. Takie radosne dziewczę. :D

7 komentarzy:

  1. ta dziewczyna z ostatniego przypomina mi jakąś kosmitkę, świetna sprawa. Planuję moje włosy też tak oddać, jeśli ich stan będzie już odpowiedni:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczynka z 3 filmiku ma piękne włosy, wow:) Bardzo fajna akcja!

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie bardzo potrzebna akcja, chociaz sama mam dosc krótkie wlosy wiec nie ma czego oddawac ;/ takie male gesty sa potrzebne ;) czasami odzyskuje wiare w ludzi wlasnie przez takie cos ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak kiedyś będę ścinać, to na pewno również oddam :) kiedyś już oddawałam część a część poszło na dodatek do moich dredów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja za jakiś rok planuję obciąć włosy i jeśli tylko będę mogła - oddam je na podobną akcję. słyszałam o rak and roll :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak już urosną mi piękne i długie to właśnie tak zrobię. :) Wspaniała inicjatywa! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 4 film mega, aż bolała mnie jak na to patrzyłam, piękne włosy miała. Rozumiem jedna cel - no i odrosną :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...