31.01.2014

Kosmetyki wybrane na luty

Jestem z siebie dumna, bo dzielnie denkuję pootwierane kosmetyki i nie używam ich po 20 miesięcznie. Niby to żadne osiągnięcie, ale potrafiłam czasami wpadać w szał...



  • Suplement Capivit Total Action - biorę go już od miesiąca i zamierzam brać jeszcze 2 miesiące. Na razie nie mam jeszcze zdania o nim.
  • Odżywka Alterra Granat i Aloes - została mi już niecała połowa więc denkuję, niedługo pojawi się recenzja.
  • Szampon Babydream - po paru miesiącach bez mojego ulubieńca wracam do niego i denkuję.
  • Szampon Barwa z pokrzywą - do oczyszczania raz na dwa tygodnie.
  • Maska Biovax Keratyna + Jedwab - uwielbiam Biovaxy! To jeden z moich ulubieńców, za parę tygodni pojawi się recenzja.




  • Olej z pestek winogron - zostało mi go już niewiele i chcę go szybko wykończyć, żeby zabrać się za pozostałe 8 olejów :D
  • Wcierka Joanna Rzepa w ampułkach - sporo o niej czytałam i stwierdziłam, że jej pragnę. :D Polecam nie kupować w Naturze a w Astorze bo różnica w cenie to około 6 złotych..
  • Serum Marion Kuracja z olejkiem arganowym - najprawdopodobniej w tym miesiącu je zużyję a w opakowaniu wyląduje serum Garnier Fructis Miraculous Oil, które dostanie Kasia :)
  • Odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair - sprawdza się stosowane raz na jakiś czas, często nakładanie na włosy alkoholu izopropylowego (i niezmywanie go) im nie służy
  • Olejek łopianowy ze skrzypem polnym Green Pharmacy - do olejowania skalpu, mój trzeci olejek z tej serii

7 komentarzy:

  1. Też polubiłam ten Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kusza mnie te biovaxy ;) Ja rowniez ostatnio ambitnie denkuje, zanim otworze, choc ciekawe kiedy sie zlamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też się staram denkować... ale czasem jak wejdę do jakiegoś sklepu to mi się przypomina ile rzeczy miałam kupić, spróbować :D narazie jakoś nieźle się trzymam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja staram się denkować i nic nie kupować ani nie otwierać kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też ostatnio bardzo polubiałam szampon Babydream, i ma już butelke w nowej szafie graficznej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...