27.01.2014

Mała dawka inspiracji - Kasia :)

Do tej pory treść postów z tej serii ograniczała się do zdjęć. Tym razem mogę napisać coś więcej, bo posiadaczką tych pięknych włosów jest moja  równie piękna i kochana znajoma. :)

Kasia od lat farbuje włosy na kolor intensywnej czerwieni, unika jednak drogeryjnych farb i sięga po takie, które jak najmniej szkodzą pasmom. Jedyne na co narzeka to zniszczone końcówki. Polecałam jej już olejowanie i zainwestowanie w nożyczki fryzjerskie. Kasia mogłaby podcinać włosy kiedy zechce i ile zechce, nie ryzykując straty połowy długości. Na jej miejscu zaczęłabym też stosować metodę OMO do mycia włosów i nie rezygnowałabym z silikonów. Używałabym ich przede wszystkim przy zabezpieczaniu - niedługo Kasia dostanie ode mnie moje ulubione serum i parę innych włosowych pyszności. :)

Dodałybyście coś od siebie?

Wracając do głównego tematu posta, tak wyglądają włosy, którymi zachwycam się od lat :)











15 komentarzy:

  1. Piękne! <3 mniej inwazyjne tzn? tonery? jeśli tak to pewnie i tak odrosty są rozjaśniane, chyba że naturalnie ma tak jasne włosy, ten kolor jest piękny! Szczególnie zdj ostatnie i to nad wodą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwałe farby zodpowiednio dobranym utleniaczem, rozjaśniała tylko pasemka pod zielony toner. Naturalny kolor jej włosów określiłabym jako jasny brąz :)

      Usuń
    2. farby fryzjerskie lepsze od drogeryjnych -dobrze nakładane i z odpowiednim utleniaczem aż tak nie zniszczą włosów :)

      Usuń
  2. łuhuhuhu jestem w poście zUej, jak miło <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym się nie odważyła na tak ognistą czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ;)
      Nie jestem fanką czerwieni na krótkich włosach (ja i moje upodobania... ;D), ale kolor rzeczywiście uroczy.

      Usuń
  4. Ok, już ochłonęłam:D OMO to super pomysł. Może jeszcze siemię lniane albo chociażby dodawanie olejku do odżywki?:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Odcień naprawdę świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym kiedyś walnąć sobie taką czerwień na głowie, ale mam uraz bo kiedyś próbowałam i trochę mi nie wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku polecam wybrać się do dobrego fryzjera , który będzie wiedział jak zabrać się za włosy by uzyskać taki kolor :)

      Usuń
  7. Odważny kolor, dziewczyna nie zginie w tłumie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor! Sama z chęcią bym chciała mieć taki kolor, ale nie chcę niszczyć swoich włosów teraz kiedy są w o wiele lepszej kondycji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, śliczny ^^ kompletnie nie dla mnie, ale wygląda cudownie, a zdjęcie z czerwoną szminką na ustach mnie zachwyciło! Mam znajomą o nieco bardziej rdzawym kolorze (nie jest to taka czysta czerwień, jak tutaj) i daje jej to spore pole do popisu przy bawieniu się zestawami kolorystycznymi - np nosi tylko i wyłącznie czerń, która przy takim kolorze włosów wygląda bajecznie.
    Tylko pogratulować znajomej odwagi :) śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...