07.01.2014

Plan na denko - styczeń i luty

Ostatnio denkowanie idzie mi całkiem łatwo, dobrze się składa bo po świętach moje zapasy znacznie się powiększyły a niektórym powoli kończy się termin ważności. Sprawę ułatwia mi planowanie tego wszystkiego na blogu, bo czuję się zobowiązana. ;)


  • Odżywka Alterra Granat i Aloes - użyłam jej dopiero 1 raz ale w ciągu dwóch miesięcy przy pomocy ukochanego na pewno uda się ją zużyć. Po lutym skończy się jej termin ważności.
  • Woda brzozowa Kulpol - Pewnie zużyję ją w ciągu kilku tygodni i jeśli dalej będzie się tak sprawdzała to zostanie moim absolutnym ulubieńcem!
  • Odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów - mam już resztkę i za tydzień, dwa jej nie będzie. Z przerwami jej zużycie zajęło mi rok.
  • Serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk - najbardziej skupiam się na denkowaniu kosmetyków do zabezpieczania, bo mam zapasy na ponad rok a po tym czasie większość może się już nie nadawać.
  • Olej z pestek winogron - używam go od dawna, więc warto go powoli wykończać poza tym mam jeszcze chyba 9 innych olejów...
  • Olejek łopianowy z olejkami z drzewa herbacianego i rozmarynu - wystarczy mi go jeszcze na kilka użyć, a używam go co 6 dni, więc w ciągu miesiąca się z nim pożegnam.

9 komentarzy:

  1. ja myślałam, że nigdy nie dotrwam do momentu, gdy będę musiała zmusić się do wykończenia kosmetyków, ale też mam od dziś taką malutką listę:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zycze owocnego denkowania :) Ja troche nadrobilam w grudniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Owocnego denka:) Raz też zrobiłam sobie plan na denko i średnio mi poszło:p

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia.
    Ja się teraz wzięłam za zużywanie do końca, bo mam tak, że poużywam i zostanie czegos na dwa- trzy uzycia i zamiast zuzyć i opakowanie wywalić to biorę nowy produkt;p

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia :D

    + zapraszam włosomaniaczki na mojego bloga! Powoli raczkuje, rozkręca się :D.
    http://eyesofblondegirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że uda Ci się wykończyć to co sobie zaplanowałaś.
    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...