05.01.2014

Tydzień z życia moich włosów (33)

Dzisiaj w końcu po 3 miesiącach podcięłam końce. Planowałam pozbyć się 2 cm, poszło niestety więcej, bo mój pomocnik mnie nie zrozumiał w dodatku wykonał cięcię zupełnie inaczej, niż prosiłam... Trudno, za parę miesięcy włosy odrosną a ja poczekam trochę dłużej na wymarzoną długość. Najważniejsze, że włosom wyszło to na dobre. Nie mam już rozdwojonych końcówek i liczę, że nie pojawią się zbyt szybko. :)

30 grudnia
Mycie: szampon Babuszki Agafii na łopianowym propolisie, odżywka Garnier Fructis Nutri Repair 3
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: olejek łopianowy z olejkami z drzewa herbacianego i rozmarynu Green Pharmacy
Olejowanie: olej z pestek winogron
Suplementy: skrzyp

31 grudnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzyp

1 stycznia
Mycie: -
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: woda brzozowa Kulpol
Olejowanie: olej z pestek winogron
Suplementy: Capivit Total Action

2 stycznia
Mycie: szampon Babuszki Agafii na łopianowym propolisie, odżywka Alterra Granat i Aloes
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: woda brzozowa Kulpol
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

3 stycznia
Mycie: -
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: woda brzozowa Kulpol
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

4 stycznia
Mycie: -
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: woda brzozowa Kulpol, olejek łopianowy Green Pharmacy z olejkami z drzewa herbacianego i rozmarynu
Olejowanie: olej sojowy
Suplementy: Capivit Total Action

5 stycznia
Mycie: szampon Babuszki Agafii na łopianowym propolisie, maska Biovax Keratyna + jedwab, na skalp nawilżająca Isana + imbir
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: woda brzozowa Kulpol
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action


4 komentarze:

  1. Wspolczuje negatywnej "przygody" przy podcieciu ;( Zycze zeby teraz wlosy rosly 2 x szybciej :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o podcięcie to jednak bardziej już wierzę fryzjerom, niż domowym pomocnikom- oni też nie wiedzą ile to 1 cm :p

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio podcinałam sobie sama włosy. chciałam wyrównać długość (maks 2cm) poszło w niektórych miejscach nawet 5 xD Trzeba mieć talent, ale masz rację - włosy odrosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj masakra z tym cięciem ale nie ma się co łamać :) Fajnie pielęgnujesz włosy i super,że nie musisz ich myć codziennie :) I plus za brak rozdwojonych końcówek :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...