12.01.2014

Tydzień z życia moich włosów (34)

Od podcięcia jestem znowu zadowolona ze swoich włosów. Końce są zdrowsze i taka pielęgnacja bardzo im odpowiada:

6 stycznia
Mycie: -
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: woda brzozowa Kulpol
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

7 stycznia
Mycie: -
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: woda brzozowa Kulpol
Olejowanie: olej z pestek winogron na długość, olej sojowy na odrosty
Suplementy: Capivit Total Action

8 stycznia
Mycie: Szampon Babuszki Agafii na łopianowym propolisie, odżywka Alterra 
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: woda brzozowa Kulpol
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

9 stycznia
Mycie: -
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: woda brzozowa Kulpol
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

10 stycznia
Mycie: -
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: woda brzozowa Kulpol
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

11 stycznia
Mycie: Szampon Barwa z pokrzywą, maska Biovax Keratyna + Jedwab, na skalp odżywka Isana nawilżająca z bawełną + imbir + keratyna
Zabezpieczanie: odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: woda brzozowa Kulpol
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

12 stycznia
Mycie: -
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

7 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, ja muszę myć włosy co drugi dzień :( i sprawdza Ci się ta odżywka Garnier Fructis? Bo dla mnie ich cała seria to porażka, widocznie mam jakieś niedobre włosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie lubię Garniera, poza szamponami. Odżywki sprawdzają się u mnie bardzo dobrze.

      Usuń
  2. Codzienne nakładanie odżywki b/s i serum nie obciąża Twoich włosów?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładam te kosmetyki na suchą częśc włosów, którą bardzo trudno obciążyć. U mnie skutkuje to dociążeniem. :)

      Usuń
  3. postaram się Tobą zainspirować, bo brakuje mi motywacji do powrotu do wody brzozowej:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zaczęłam czytać to pomyślałam " rany, ile ona tego używa!" , a jak zaczęłam myślec o swojej pielęgnacji to w sumie wychodzi na to samo :P fajne sa takie podsumowania , mogą dac inspiracje początkującym, ale tez w razie co łatwo odszukać jakieś błędy w pielęgnacji - no a korzyści dla mnie z tego posta takie, ze jutro lece po odżywkę z Ziaji bo moja b/s juz mi sie zbrzydła

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę w końcu zakupić wodę brzozową! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...